یک غذای سالم و مفید برای شما – تناسب اندام کندی


علی رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، شکل گیری کالری به راحتی کالری نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، هضم مناسب و آنچه ما “سلامت کلی” می نامیم ، دارد. پس از آن متوجه شدیم

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه تناسب اندام شرکتی هستید یا به دنبال راهی برای بهبود سلامتی و سلامتی شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از غذاهای عالی که باید در رژیم غذایی خود لحاظ کنید ، آورده شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات ضد التهابی که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که به مرور زمان شایع تر می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما به وفور وجود داشته باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید ورزش کنید ، بدوید یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند ، باید از انرژی لازم برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات مصرفی مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدراتهای متنوعی هستند که توانایی ورزش شما را در طول زمان حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت متابولیسم هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با مصرف بیش از حد امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و اسیدهای آمینه برای کمک به عضله سازی ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاهی داشته باشید و چه سعی کنید منابع پروتئینی خود را ترکیب کنید ، لوبیا و آجیل غذاهای غنی از پروتئین زیادی ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است و در همبرگر ، پرکن و غذاهای جانبی استفاده می شود. نخود را می توان در هوموس ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که غذاهای چرب زمانی بعنوان یک محصول جانبی در نظر گرفته می شدند ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای چرب اشباع نشده برای رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو دارای 77 درصد چربی 77 سینه است – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه ها برای افزودن ویتامین های روزانه که به شما احساس خوبی می دهند استفاده کنید!

برای ایجاد یک سبک زندگی سالم از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و تناسب اندام فراتر از ورزش و کاهش وزن است ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در کندی تناسب اندام، از تغذیه مشاوره کنیم و پیشنهاد نه تنها به خاطر ما باید یکی از برنامه های تناسب اندام شرکت های بزرگ مورد اعتماد ترین در جنوب نیوجرسی، اما آن را نیز مهم است که بدانید که شما می توانید چه باید در بدن نگه داشته شود. به



دیدگاهتان را بنویسید