سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

این فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی خود بیابیم. بنابراین هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاسهای FC-Home است که به شما در سالم ماندن کمک می کند. این که آیا با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق می کنید یا با یکی از مربیان متخصص ما تماس می گیرید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار در مرحله خود ادامه دهید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان آیا روزهای دوستداران کره بادام زمینی ملی وجود دارد و علیرغم نیاز به کودکان ، (PB&J ، هر کدام؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

اختلالات تغذیه ای برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2G
  • دیابت: 3G
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی همچنین منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقایق جالب: ویتامین B-Complex 8 از انواع مختلف ویتامین B تشکیل شده است که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم
  • نگاه کن
  • گرسنگی
  • عملکرد مغز و اعصاب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی دارای فواید ناسالم برای سلامتی است ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن کم مصرف کرد.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • کنده و مورچه (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • هویج را با کره بادام زمینی بچسبانید
  • ماست پر از کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و این روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک طراوت طراوت در محل کار ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما بین 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را با تعریق ، ادرار و تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی ممکن است خود را نشان دهد ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • انعقاد مغز و نخاع
  • عملکرد ورزش را تشویق کنید

حقایق جالب: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

مانند وعده های غذایی ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، کنترل بخش را حفظ کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید بین 11 فنجان آب و 15 فنجان آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان H خنک و تازه کننده اضافه کنید.2بعد از یک جلسه تمرینی ارزشمند. بهترین آرزوها!

خواص اعضا

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو ویژه ما در این ماه است. او با چند قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. او گفت: “اگر این اراده است ، پس یک راه است.” نگرش مثبت و لبخند مسری او را در همه جا بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “کارکردن آن” بیابید.

هارولد پس از اینکه او را پس از یک تصادف ناتوان کننده اتومبیل فلج کرد ، تمام انرژی خود را بر بازگشت رزا به ورزشگاه متمرکز کرد. او به جای اینکه متأسف شود و در ناامیدی غرق شود ، روی کار خود تمرکز کرد. “نگران کارهایی که نمی توانید بکنید” نباشید ، این شعاری بود که در سنین پایین از پدرش الهام گرفته بود. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار داشت ، برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، در هیچ کاری متوقف نمی شود.

اگرچه هارولد در تمام طول زندگی خود به طور منظم در ورزشگاه بود ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این سازگاری مانع از آن نشد که مراقب تمرینات یا پاداش های خود باشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

ازHaroldKelly در اینستاگرام دیدن کنید و درباره سفر الهام بخش و الهام بخش او بیشتر بدانید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و نه تنها زمان خوبی در زندگی ما برای بزرگداشت زنان است ، بلکه برخی هستند که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در ماراتن برای “زن منتقد” بسیار دور است ، کاترین پا به میدان گذاشت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین دونده ثبت نام شده در مسابقات ماراتن بوستون شد. او مسابقه را تکمیل کرد و به حمایت از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان ادامه داد.

موش Fitco 3 8 عمان 1

جین فوندا

قبل از فیلم تمرین خانگی جین فوندا ، اگر می خواست از خانه ورزش کند ، هیچ راهی در کشور وجود نداشت. چه زمانی تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی فوران کرد. در نهایت ، زنان می توانند با آرامش و آسایش در خانه ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و تعقیب آن باعث تشویق بسیاری از تمرینات کپی شده (اما هرگز کپی نشده) از تمرینات خانگی شده است.

موش Fitco 3 8 oman 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن 2005 فرانسه در جریان بود ، زنان با وجود برابری در ورزش و بازی ، باز هم کمتر از مردان جایزه دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال می کند که تنیسورهای زن در واقع باید به اندازه تنیس بازان مرد حقوق بگیرند. با وجود درخواست های پرشور او از مقامات مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت وی نشد زیرا او از طریق مقالات مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه برای برابری زنان ادامه داد. او در مسابقات ویمبلدون در سال 2007 برنده شد – و جایزه ای برابر با همتای مرد خود داشت.

موش Fitco 3 8 oman 3

فرم دهی!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها از هدر رفتن حرکات و آزادسازی انرژی که در واقع می تواند برای تناسب اندام استفاده شود جلوگیری می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. اگر به خوبی پوشانده شود ، بسیاری از شرایط نامطلوب را تحمل می کند. مزیت دیگر فرم مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را تمرین دهید.

اشتباهات رایج در محل کار عبارتند از:

  • برای نشستن یا کشیدن باید از فشردن گردن خودداری کنید
  • وضعیت آرنج – آرنج های شما باید برای قایقرانی و وزوزن بازویی نزدیک بدن شما باشند.
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً نیازمند این است که زانوها با انگشتان پای شما باشند.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر کارایی به شکل مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه روی اسکوات کتل بل تمرکز کردیم زیرا بیشترین احتمال شکل نادرست را دارد.

ویدئوی زیر فرم دقیق آن را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی با خود همراه داشته باشید.

نکات: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. بالای وزنه را در دستان خود بگیرید و آن را به صورت عمودی نگه دارید.

دمبل

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. این نه تنها ایده خوبی است که برنامه روزانه خود را در یک زمان کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای سلامتی را نیز شامل می شود. گرفتن یک روز مرخصی از کار سخت تنبل نیست! در واقع ، با اجازه شما به شما کمک می کند:

Fitco 3 19 روز چرت زدن

  • عضلات برای بهبودی
  • بدن خود را ترمیم کند
  • سیستم عصبی برای تولید مثل
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیزی که دوست دارید ، مانند سرگرمی یا معشوق بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی از دست رفته مدت طولانی نیست که مخصوص کودکان و بعد از وعده های شکرگزاری است. خواب می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و اگر به درستی انجام شود ، می تواند آزادسازی انرژی شما را افزایش دهد.

خواب مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • ارتقای کارایی
  • عملکردهای حافظه را تشویق کنید

هنگام تصمیم گیری برای خواب (بدون در نظر گرفتن تمام وقت) چند نکته را باید در نظر داشت.

  • خواب را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد خواب کامل صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از عبور شمارش کنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. برنامه خواب شبانه شما می تواند هر زمان دیرتر مختل شود و هیچ کس نمی خواهد.
  • در یک منطقه راحت و متوسط ​​بدون وقفه بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب از خواب بیدار شوید.

برای سلامت بدن و ذهن شما مهم است که یک روز یا مدتی استراحت کنید و استراحت کنید. فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار سرعت خود را کاهش دهید تا دوباره شارژ شوید و خود را تجدید کنید.

احیا با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان پرواز می کنند و حشرات حشرات هستند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و دیدگاه مثبتی از زندگی به خود ارائه دهید. چه در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا در حال شروع یک سفر تناسب اندام جدید هستید ، بیایید و ببینید در باشگاه چه خبر است. ما همیشه طنین انداز هستیم تا مطمئن شویم به اهداف تمرین خود دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید