آیا در روانشناسی قند وجود دارد؟


احتمالاً قبلاً می دانید که اگر می خواهید سالم و متناسب باشید ، روانشناسی می تواند نقش کلیدی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل غذایی فوق العاده باعث می شود برخی از خلاءهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، از انرژی سالم حمایت کند و سلامت دستگاه گوارش شما را تقویت کند ، پر شود.

وقتی روزانه روانشناسی می نوشید ، می تواند به شما در ایجاد یک پایه تغذیه ای قوی کمک کند که برای مقابله با چالش های بزرگ مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم به آن نیاز دارید.

روانشناسی شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، آداپتوژن ها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً به خودتان فکر می کنید ، “خوب ، این خوب به نظر می رسد ، اما قند چطور؟؟ “

این کار شایسته ای است و باید به همین جا ختم شود. بنابراین ، بله ، خوب است که میزان قند مصرفی روزانه خود را زیر نظر داشته باشید.

در اینجا 411 در مورد قند و روانشناسی آمده است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان بریتانیایی است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

روانشناسی محتوای قند.

روانشناسی شامل هفت گرم قند است که شامل قند نیشکر ارگانیک و انواع پودر میوه های فوق غذاست. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در گرم است.)

به عبارت دیگر ، یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر و یک سیب متوسط ​​حاوی 19 گرم شکر است.

ما روانشناسی را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب کردیم که شامل قند نیشکر ارگانیک و شیرین کننده بدون کالری استویا ، عصاره ای از برگ گیاه استویا است که 150 برابر شیرین تر از شکر است.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها.

شیرین کننده ها را می توان به طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که در برچسب “قند” در قسمت کل کربوهیدرات جس آمده است که شامل ترکیبات بر اساس قند و قندهایی است که سایر اجزای گیاهی محصول عبارتند از: مشمول.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند به اشکال مختلفی وجود دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، جگر و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر مواد موجود در یک محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که کالری دارد ، در مقایسه با شیرینی های غیر مغذی ، یعنی مواد تشکیل دهنده ای که طعم را اضافه می کنند اما کم و بیش کالری.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و ساکارز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که فقط شکر اضافه کنید ، اما کالری اضافه می کند ، که همیشه بهترین راه نیست.

اگرچه دسرهای غیر مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما ویژگی ها و چالش های خاص خود را دارند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه هوشمند ، اغلب استفاده از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات محتوای قند.

برای مشاهده محتوای قند در یک محصول ، کادر اعلامیه تغذیه در پشت برچسب ، که برای فهرست قند در یک محصول لازم است را علامت بزنید.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون قند”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که قندهای موجود در محصول “قندهای اضافی” نیستند. بلکه شکر از سایر مواد به ارث رسیده است.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین پنهان کردن قند در لیست مواد تشکیل دهنده به طرق دیگر بسیار مهم است.

  • آب میوه توجه
  • آب نیشکر
  • توربو شارژ شد
  • شربت مالتي
  • شربت ذرت جامد
  • دکسترین
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز.

در بخش “مواد تشکیل دهنده” در برچسب معمولی مواد غذایی ، آنها در حداقل مقدار ذکر شده اند.

خط پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

* ویتامین های C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی تولید انرژی کمک می کنند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

آن را ذخیره کنیدآن را ذخیره کنید

دیدگاهتان را بنویسید