شما ممکن است بعداً از ما تشکر کنید – 3 علت توقف شیفته رژیم غذایی کتوژنیک

از طرف دیگر، بعضی از غذا فروشیهای بیرون بر، دارای غذاهای سازگار با رژیم کتو هستند که راهی سریع و آسان برای لذت بردن از وعده غذایی کتو در خانه است. افزایش تولید محصولات کشاورزی با توجه به شرایط آب و هوایی، محدودیت منابع آبی و نیز محدودیت زمینهای دارای پتانسیل تولید کشتهای دیم در بسیاری از نقاط جهان امکانپذیر نیست بنابراین برای تأمین مواد غذایی باید بهرهوری از عوامل تولید به ویژه آب و خاک افزایش و ضایعات مواد غذایی تا حد امکان کاهش یابد.

یبوست در رژیم کتوژنیک به عبارتی دیگر وقتی مصرف کربوهیدرات را بهطور قابلتوجهی کم می کنید، تأمین قند خون بدن، که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میشود. افرادی که دچار اختلال در اکسیداسیون اسید چرب هستند، قادر به سوختوساز اسیدهای چرب موجود در این رژیم (که جایگزین کربوهیدرات برای تأمین انرژی شده) نیستند. بررسی ها نشان داده اند که رژیم کتوژنیک که یک رژیم حاوی کربوهیدرات کم و چربی بالاست، می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند و حتی برای بهبود برخی بیماری های مزمن مانند دیابت نوع 2 و اختلال شناختی موثر است. مقدار بیش از حد چربی احشائی می تواند باعث مشکلات سلامتی، از جمله التهاب، مقاومت به انسولین و اختلال در متابولیسم شود.این خبر خوب است که بدانید رژیم های کم کربوهیدرات به شما کمک می کنند تا میزان بیشتری از چربی احشائی را از طریق زیر پوستی کاهش دهید، که این موضوع به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی یا دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.15.

چالش دو هفته ای رژیم کتوژنیک

یک مطالعه بالینی نشان داد که بیماران پارکینسون که یک رژیم غذایی کتونی داشتند اثرات بیماری آنها تا 43٪ کاهش داشته است.حتی کودکان سالم می توانند مزایای استفاده از کتو را تجربه کنند، زیرا تحقیقات نشان می دهد که خوردن غذاهای کتوژنیک باعث بهبود عملکرد شناختی آنها می شود.8. اینکه چه چیزی قابل خوردن است و چه چیزی نه، کاملا به خودتان بستگی دارد. به دلیل اینکه این رژیم لاغری سرشار از سبزیجات و فیبر است بنابراین در صورت پیروی از آن نگرانی زیادی بابت پوستتان نخواهید داشت. این به دلیل کاهش مصرف قند است که باعث کاهش درد شکم و بهبود هماهنگی و مدفوع شما برای مبارزه با علائم IBS می شود.17.

رژیم کتوژنیک فرشته نی نی سایت

در حالی که شرایط متعدد می تواند به آکنه منجر شود، رژیم غذایی شما عامل مهمی برای کنترل آن است. چربی زیر پوستی در زیر پوست یافت می شود، در حالی که چربی احشایی در حفره شکم قرار دارد. علاوه بر این، آنها همچنین بهبود مدیریت قند خون را تجربه کردند و استفاده از برخی داروهای قند خون در بین شرکتکنندگان در طول دوره مطالعه کاهش یافت. به گفته محققان پیرویکردن از رژیم غذایی کتوژنیک به تنهایی بر جلوگیری از رشد تومورهای سرطانی اثر دارد، اما زمانی که این روش با مصرف داروهای دیابت و شیمیدرمانی همراه شود، نتایج موثرتری به دنبال خواهد داشت.

رژیم کتوژنیک عباسمنش

در عوض این موضوع میتواند به این معنا باشد که پیروی از چه نوع رژیم غذایی همراه با مصرف داروها میتواند به بیماران مبتلا به سرطان کمک کند. پیشتر نیز محققان “آکادمی عصب شناسی آمریکا”(AAN) اظهار کرده بودند، پیروی از رژیم غذایی کتوژنیک ممکن است برای بیماران مبتلا به سرطان مغز مفید باشد. محققان در این مطالعه اثرات یک رژیم غذایی دارای کالری محدود و رژیم غذایی کتوژنیک را در موشهای مبتلا به تومور پانکراس بررسی کردند. اغلب رژیم “بدون کربوهیدرات” نامیده می شود، این رژیم دارای چربی زیاد، پروتئین متوسط، کربوهیدرات کم و بدون قند ساده است.

رژیمهای واقعاً کتوژنیک بسیار کم کربوهیدرات، پرچربی و دارای پروتئین در حد متوسطاند. دیگر رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات هم ممکن است ادعا کنند رژیم کتو هستند؛ اما این ادعا به این شرط پذیرفته است که شامل کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز و فقط مقدار متوسطی پروتئین شوند (پروتئین میتواند در چربیسوزی اختلال ایجاد کند)، در غیر این صورت شما را وارد فاز چربیسوزی نخواهند کرد. نتایج بررسیهای جدید نشان داد سرعت رشد تومور زنوگرافت سرطان سلول سنگفرشی ریه و مری در موشهایی که از رژیم غذایی کتوژنیک پیروی کرده بودند در مقایسه با گروهی که رژیم غذایی معمولی مصرف کردند کاهش پیدا کرد.

این سلول های اضافی می توانند به طور غیرقابل کنترلی تقسیم شده و باعث ایجاد توده ای سلولی نام تومور می شوند. با مصرف منابع مستقیم این هورمون که کمبود آن در خون باعث ایجاد حالت افسردگی و احساسات منفی در فرد میشود، از نشانههای PMS در خود جلوگیری کنید. اگرچه یافتهها جالب هستند اما مطالعات بیشتری مورد نیاز است و بیماران باید با پزشک خود در مورد رژیم غذایی مناسب برای سرطان خود صحبت کنند.

سوسیس و کالباس در رژیم کتوژنیک

محققان اظهار کردند یافتههای این مطالعه به این معنا نیست که بیماران سرطانی باید سعی کنند از هر یک از این رژیمها پیروی کنند. سعی کنید در دراز مدت انواع گوشت ها و سبزیجات موجود در برنامه ی غذایی تان را عوض کنید. برخی تصور میکنند منظوراز رژیم سرطان صرفا فقط داشتن تغذیهسالم و یا گیاهی است (درسته کهمصرف سبزیجات و میوهها دراین دوران توصیه میشود اما اطلاعاز موارد مصرف هر رژیم امر مهمی استکه باید راجب آن تحقیق کرد یا از دکتر تغذیه پرسید)درصورتی کهاین تصور کاملا اشتباه بوده و رژیم غذایی انواع سرطان ازدیگر نوع آن و نسبتبه توده بدنی هر شخص متفاوت است درست مانند یک برنامه تمرینهای ورزشی کهمتناسب با خصوصیات هر فرد نوشته میشود.

᠎Th᠎is  data was written  wi​th G᠎SA C ontent Gen erator DEMO!

رژیم کتوژنیک بر پایه Mct

این بدان معنا نیست که می توان از مصرف چربی های اشباع به طور کامل خودداری کرد. این بدان معناست که تجربه شما با کتو منحصر به فرد خواهد بود. محدود کردن کربوهیدرات ها و خوردن چربی های سالم ضربان قلب شما را بهبود می بخشد.7. سرطان کبد طاقت فرسا است و درمان های آن می تواند غذا خوردن را بسیار جذاب کند. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نتایج مطالعه جدید محققان ام.آی.تی نشان میدهد که قطع زنجیره ذخایر لیپیدی سلولی در موشها میتواند روند رشد تومورها را کُند کند. یک متاآنالیز کربوهیدرات کم و رژیم های غذایی با چربی بالا نشان می دهد که آنها می توانند سطح چربی اطراف کبد را کاهش داده و خطر ابتلا به بیماری شما را کاهش دهند.13.

سرطان و رژیم کتوژنیک

فشار خون بالا می تواند تاثیرات غیر منتظره ای روی دید شما داشته باشد و زندگی با دیابت خطر ابتلا به آب مروارید و تاری دید را افزایش می دهد. شواهد دیگر حاکی از آن است که افراد مبتلا به قند خون بالا و دیابت در معرض افزایش خطر ابتلا به سرطان هستند. یک عامل اصلی برای این بیماری دیابت نوع 2 است و یک رژیم غذایی کتوژنیک به طور چشمگیری خطر ابتلا به آن را کاهش می دهد.در واقع خوردن غذاهای پر چرب شواهدی را نشان می دهد که به طور کلی سلامت کبد شما را بهبود می بخشد.