امتیاز دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط امن دوچرخه سواری

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند تغییر سختی باشد. گذشته از گزینه های معمول بیرون رفتن از رستوران ها ، جشنواره ها یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما چالش هایی را به همراه دارد. هنگامی که شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو با جراحت فرار کردیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل در شهر ، راهی عالی برای کشف شهر جدید و اقامت در فاصله ایمن در اختیار ما قرار داد. ما خیلی زودتر از هر زمان دیگری دوچرخه سواری کردیم و یکی از دلایل اصلی دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما فقط با تردد خودروها در خطوط دوچرخه مبارزه نمی کردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکردیم که مسیرهای دوچرخه به طور ناگهانی پایان یافت ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم در تردد وسایل نقلیه ادغام شویم. من از دوچرخه سواری لذت نمی برم وقتی ماشینها در جاده با کمی توجه به دیگران عبور می کنند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً ایمن هستند. بزرگترین شکایت من این بود که زمان هایی وجود داشت دوچرخه سواران زیادی (چگونه می توانم چنین چیزی بگویم)!

در دوران تحصیل پزشکی ، دوچرخه سواری را به کلاس می کردم و می رفتم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در جاده هایی که شلوغ نبود (هرچند مسیر دوچرخه وجود نداشت) حرکت کنم. من از آن زمان بارها به دوچرخه سواری فکر کردم ، اما موانع زیادی وجود دارد ، از جمله عوامل اجتماعی مانند عدم اتصال اولیه (خطوط دوچرخه که به یکدیگر متصل می شوند و شما باید ناگهان در تردد وسایل نقلیه ادغام شوید).) ، نداشتن دوچرخه ایمن. خط و پیاده رو و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند نرسیدن به دوش هنگام رفتن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان با دوچرخه یا فقط برای ورزش سفر می کنند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های اساسی شهر ، آن را آسان و سرگرم کننده می کند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که مردم شهرهای دیگر باید چه کاری انجام دهند تا بتوانند از مزایای دوچرخه سواری در جوامع خود استفاده کنند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ممکن است خطر بیماری های مزمن را کاهش دهد
    • کاهش ردپای کربن
    • از ترافیک خودداری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به کووید -19 با وسایل نقلیه عمومی
    • خلق و خو و درک مطلب را بهبود می بخشد
    • به مردم کمک کنید تا 150 دقیقه توصیه فعالیت بدنی در هفته از کالج پزشکی ورزشی آمریکا دریافت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا دوچرخه سواری هزینه کمتری نسبت به رانندگی و رانندگی دارد

علیرغم مزایا ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله عدم اتصال اولیه ، مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روهای ایمن و روشنایی. اتصال اساسی اتصال یکی از مهمترین موانع دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. سیاست های کل راه می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعال بودن هر روز آسان و ایمن باشد. راههای کاملی برای اولویت بندی ایمنی ، راحتی و حق تقدم برای عابران پیاده و دوچرخه سواران طراحی شده است تا با اولویت بندی ایمنی و بهداشت عمومی به ایجاد یک جامعه قابل زندگی کمک کنند. غلبه بر موانع اضافی دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه موتوری ، چالش های چهارراه ها و خطوط پوشیده از برف باعث می شود افراد احساس راحتی بیشتری در دوچرخه سواری داشته باشند.

نقشه ایالات متحده امتیاز دوچرخه 2020در حالی که هر کس دوچرخه نهایی را برای فعالیت یا کار با خود انتخاب می کند ، دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و روشن باید مسئولیت جامعه باشد و سیاست های سیاست های اجتماعی باید برنامه اصلی برنامه ریزی شهر باشد. می تواند به اولویت بندی دوچرخه سواران در مواقع ضروری کمک کند. ساختمان. ACSM American Fitness Index اتصال اتصال اصلی را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه است.3به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 در امتیازات دوچرخه سواری است3، به دنبال پورتلند ، یا شیکاگو ، IL ، دنور ، CO ، و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی این شهرها را در بالای لیست نگه داشته است؟ آنها دارای زیرساخت های متصل به یکدیگر ، عمدتاً با خطوط دوچرخه مشخص هستند ، که اغلب با تردد وسایل نقلیه موتوری متفاوت است. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست جامع جاده ای را اجرا کرد که اولویت را برای عابران پیاده و پس از آن دوچرخه و وسایل نقلیه و در نهایت وسایل نقلیه موتوری را در اولویت قرار داد. مینیاپولیس دارای شبکه دوچرخه سواری رو به رشدی است که افراد در هر رده سنی را تشویق می کند که در تمام طول سال ، در حین ورزش و رفت و آمد ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های مشابه دوچرخه سواری را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها فاقد خطوط دوچرخه سواری ایمن و متصل هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک عضو پزشکی ورزشی در مینیاپولیس ، میدان کلینیک MN Mayo است. او از آگوست 2021 به عنوان هیات علمی در گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی به مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید