Heavyhands – The Ultimate Exercise اثر لئونارد شوارتز – نقد کتاب

سال ها پیش من Heavyhands را کشف کردم، اختراع دکتر لئونارد شوارتز. این وزنه‌های کوچک دستی همراه با تمرینات شدید پا منجر به یک تمرین قلبی/هوازی قابل مقایسه با یک دویدن سخت خوب بدون تأثیر منفی زیاد روی زانوها یا پاهای من شد. دکتر خوب هفته ای سه ساعت را تجویز کرد که برای تناسب اندام کافی بود. جستجوی آنلاین کتاب های مستعمل نشان می دهد که هنوز کتاب های او با قیمت های مناسب موجود است. اگر به دنبال یک تمرین ساده هستید که احساس راحتی بیشتری داشته باشد و سرگرم کننده باشد، توصیه می کنم کتاب های او را بررسی کنید.

Heavyhands – The Ultimate Exercise اولین کتاب دکتر Dr. شوارتز، منتشر شده در سال ۱۹۸۲. او به سبکی ساده و خواندنی می نویسد، اما شرح کاملی از آزمایش های گسترده ای که منجر به توسعه Heavyhands شد، ارائه می دهد. ورزش انواع مختلفی دارد از جمله پیاده روی، ورزش نقطه ای، رقصیدن، ورزش گروهی و غیره که مطمئناً برخی از آنها برای هر فردی تمرینی خواهید یافت که جذابیت خاصی دارد.

یکی از ورزش های مورد علاقه من تمرینی است که او آن را میله اسکی دوبل می نامد. بازوها به صورت چرخشی گسترده حرکت می کنند، شبیه به اسکی صحرایی. این تمرین الهام گرفته از مطالعاتی است که نشان می‌دهد بهترین اسکی‌بازان کراس کانتری اغلب آمادگی قلبی و ظرفیت هوازی بهتری نسبت به دونده‌ها دارند، زیرا عضلات بیشتری در یک زمان درگیر می‌شوند.

نویسنده آزمایش‌های آزمایشگاهی گسترده‌ای را برای تعیین انرژی مورد نیاز تمرین‌های مختلف و تأثیر اضافه کردن پوند به وزنه‌های دست انجام داد. مصرف انرژی در حین ورزش اغلب با متس اندازه گیری می شود، که در آن یک میت انرژی مصرف شده توسط بدن در حالت استراحت است. سرعت دویدن ۱۰ دقیقه ای مایل به حدود ۱۰ متر نیاز دارد. این را می توان با پرداخت دوبار اسکی با سرعت چهل دور در دقیقه با وزنه های یک پوندی انجام داد. این میزان با وزنه های پنج پوندی به ۱۳ مت افزایش می یابد. وزنه های قابل تنظیم باعث افزایش می شود و ورزش را حتی برای ورزشکاران فوق العاده به چالش می کشد. اگر بتوانید این کار را با وزنه های ۱۰ پوندی انجام دهید، هزینه انرژی به ۲۰ متر افزایش می یابد.

این کتاب شامل نقاشی ها و عکس هایی است که بسیاری از تمرین های ممکن را نشان می دهد. نمودارها و جداول آسان برای خواندن انرژی مورد نیاز و مصرف کالری را از طریق انتخاب تقریباً بی پایان تمرینات مختلف نشان می دهد. افزایش مدت زمان ورزش فراتر از حداقل مورد نیاز برای تناسب اندام، یک برنامه کاهش وزن بسیار موثر و سرگرم کننده را ایجاد می کند.

من به شما توصیه می کنم این کتاب را بخرید و یک سیستم تمرینی عالی را کشف کنید که می تواند صرف نظر از سطح آمادگی جسمانی یا سن شما استفاده شود. خرید مجموعه ای از Heavyhands یک سرمایه گذاری کوچک است که مزایای مادام العمر فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر