8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور بسیار محبوب هستند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روتین مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های زیبا ، بهترین فیدهای اینستاگرام ، به عنوان مثال. اما مجموعه ای از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و افراد مشهور دیگر به دلیل متفاوت بودن معروف هستند: حمایت از سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد سلامت روان کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

بر روی برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از شخصیت های بزرگ عصر ما ضربه بزنید. از یادگیری نحوه نه گفتن به درمان تا باز شدن ، 10 راه برای بهبود سلامت روانی و عزت نفس کلی خود خواهید آموخت.

درس شماره 1: روی خود تمرکز کنید – نه آنچه جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از حذف تیم های المپیک توکیو 2020 از فینال به ESPN گفت: “ما باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما یک انسان هستیم.” “بنابراین ، ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم ، به جای اینکه به آنجا برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول ، و تصمیم بایلز بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا ورزشکاران از لحاظ تاریخی در خط مقدم سلامت روان قرار دارند ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسی ، رابطه و سلامت روان ، با خود می گوید ایده تمرکز بر جامعه ده ها سال است که تحت فشار است. او می گوید: “حتی در اوایل سال 1955 ، دکتر آلبرت الیس ، در مورد باورهای غیرمنطقی” شانه “صحبت می کرد که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح داد: “سیمون دقیقتر از آن چیزی است که از این نقل قول می داند.” “هنگامی که ما روی شانه های جهان کار می کنیم ، برای غرایز ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به درون خود نگاه کنیم ، اگر بیرون به دنبال راهنمایی هستیم.

پایبندی به ایده های خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که در اولویت اول سلامت روانی شما هستند کمک کند.

درس 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رنهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای همه کسانی که باید آن را بشنوند: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرمسار باشیم.” مهم نیست چند سال دارید یا سعی می کنید “افتخار” کنید.

درست همین ثانیه او می گوید: “به معنای واقعی کلمه همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و دوست دارم به درمان بروم. من خودم را بیشتر می شناسم ، افسردگی و اضطراب خود را کنترل می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز به من زنگ بزند.

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما نمی تواند از واقعیت فراتر رود. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای درمان ، زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد. شما واقعاً می توانید با پزشک خود رابطه برقرار کنید. سپس ، وقتی / اگر اتفاق بزرگی رخ دهد ، می دانید. که شما یک مکان امن دارید که باید رعایت کنید

درس 3: شما ایده های خود را ندارید.

کیرستن بل بازیگر زن در قطعه ای در سال 2016 نوشت: “افسردگی برای من غم انگیز نیست.” مجله تایم.به “روز بدی نیست و باید از آن استقبال کرد. این به من احساس تنهایی و انزوا کامل و کامل می داد. ضعف او همه گیر بود و برد مدار ذهنی من را خاموش کرد. احساس بیهودگی می کردم ، انگار چیزی برای ارائه نداشتم ، انگار یک شکست خورده بودم. اکنون ، پس از دریافت کمک ، می بینم که البته این ایده ها نمی توانند اشتباه تر باشند. برای من مهم است که در این مورد شفاف صحبت کنم تا افراد در شرایط مشابه بفهمند که چنین هستند. نه بی فایده است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند بر اهمیت بیل تأکید کند. او می گوید: “هنگامی که ما از نظر پزشکی افسرده یا مضطرب هستیم ، یک یا دو روز دشوار نیست ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که باعث ایجاد افکار دردناک و گاهی دردناک و خطرناک می شود.” اگر درک نکنیم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و بنابراین در جهان شروع به کار می کنند. “

یادگیری تشخیص ایده هایی که به شما یا واقعاً “شما” کمک نمی کند می تواند این تفکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح داد ، درمان به تشخیص آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “در واقع می تواند مغز را تغییر شکل داده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس چهارم: بگذارید همه چیز را احساس کنید.

در یک مجله ، زنی در حال نوشتن یک لیوان قهوه در کنار پنجره اش است و در حال کشف نحوه ایجاد تعادل در زندگی کاری است.

لیزو ، موسیقیدان لیزو در اینستاگرام در سال 2019 گفت: “من در دو سال گذشته از غم به شیوه ای سازنده استفاده کرده ام. این حقیر است و شکرگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا غم را می شناسم.” من قادر خواهم بود احساس خوشبختی کنم.

رایت به این ایده پایبند است و به ما یادآوری می کند که نمی توانیم به صورت انتخابی احساسات را بی حس کنیم. او توضیح می دهد ، “اگر ما احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها سخت تر است ببندیم ، همچنین احساساتی را که احساس خوبی دارند و برای آنها بسیار متاسف هستیم ، تعطیل می کنیم.” مانند شادی ، شادی و شادی وجود دارد. ” “لیزو توضیح می دهد که می تواند بیشتر سپاسگزار باشد زیرا توانایی خود را در احساس … احساس غم و اندوه ، همه چیز را بیشتر احساس می کند.

یافتن راهی سازنده برای کمک به هدایت احساسات شما می تواند مفید باشد ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا هر منبع مثبت دیگر.

درس 5: از گفتگو در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت. کٹ در سال 2017 ، “من به کسی که بی سر و صدا تلاش می کند توصیه می کنم ، لازم نیست که چنین زندگی کنید.” لوواتو ، که در مورد مبارزه خود با سلامت روانی صحبت می کند ، افزود: “شما مجبور نیستید در سکوت مبارزه کنید. نمی توانید سکوت کنید. تا زمانی که در مورد آن با کسی صحبت کنید. بله ، می توانید با یک فرد خوب زندگی کنید از نظر سلامت روانی ، زیرا بسیار مهم است که شما تجربه خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید.

رایت موافق است. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، رایت می گوید: “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال رنج برده ایم. احساس کردم.” این به نوبه خود حتی بیشتر احساسات و افکار منفی را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “با این حال ، هنگامی که ما مبارزات خود را با دیگران در میان می گذاریم ، به کسانی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم که برای ما ظاهر شوند و به دیگران در خارج نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا این صدای قانع کننده تری از خود مادر هیولا نیست؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن”. “من این کار را نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی گیرم. من به مهمانی نمی روم. من با او نمی ایستم زیرا برای او ایستاده ام.” و به آرامی اما مطمئناً به خاطر آوردم که من کیستم. و سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله ، من می توانم بخوابم. شما هر شب. چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم.

به گفته رایت ، شاد کردن افراد دائمی راهی مطمئن برای از دست دادن خود در شخص دیگری (یا شخص دیگری) است. او می گوید: “وقتی به وضوح بله یا خیر می گوییم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و اولویت های خود احترام می گذاریم.” ما همه را به یادگیری مهارت ها تشویق می کنیم. “

بر اساس یک نظرسنجی ، تعیین محدودیت همچنین می تواند به شما در جلوگیری از سوختگی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس 7: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای ویژه مردم. در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، این که سلامت روان و سلامت جسمانی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من با بیماری لوپوس تشخیص داده شدم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من کشف کرده ام که اضطراب ، حملات پانیک و لوپوس افسردگی می توانند عوارض جانبی داشته باشند ، که می تواند آنها را نشان دهد. چالش های خود

و همچنین ، تنبل بودن اشکالی ندارد ، می گوید: “من می خواهم فعال بمانم و بر حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه برای پیشروی ، استراحت کردن است.”

رایت می گوید این شجاعت برای گرفتن این موقعیت بسیار عالی است ، اما این بسیار مهم است. وی گفت: شما تمرکز بر بهره وری یک بحث است. استراحت به همان اندازه مهم است که در کجا هستید. در حال انجامبه نحوه برقراری ارتباط و گوش دادن – هم حضور داشتن و هم انجام دادن به عنوان یک انسان. “به هر حال ، ما یک انسان هستیم. موجودات، غیر بشر در حال انجامبه ”

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مردانه زن.

در زمان بدنام خود. نیویورک تایمز در خاتمه ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم” آیا شما خوب هستید؟ ” ‘

او می نویسد: “تا آنجا که می توانیم اختلاف نظر داشته باشیم ، از نظر فیزیکی تا آنجا که فاصله داریم ، واقعیت این است که ما امسال به دلیل استقامت فردی و جمعی خود بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها. واقعاً انجام این کار هم در حال حاضر و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است گاهی برای خم شدن به شانه نیاز داشته باشند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر روانی از این طرز فکر خارج نشده ایم ، بنابراین مهم است که در ارتباط باشیم.” “بیماری های روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان دیگر نشانه های تنهایی و انزوا هستند. هنگامی که با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت می کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید