8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

در اینجا چیزی است که به من کمک می کند تا به سمت # اهدافم حرکت کنم ، حتی اگر خسته باشم یا آن را احساس نکنم. خیلی راحت تر ، حتی در حال حاضر ، وقتی آن را تنظیم کرده ام. این روال من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم نیاز به حدس و گمان بیشتر دارد تا انتخاب های خوب برای بدن و مغز. و این باعث می شود اتصال بسیار آسان باشد. به عنوان مثال ، تمام هدف معمول این است که به خود اجازه دهید وارد خلبان خودکار شوید. وقتی عادت دارید که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید یا بلند شوید و بلافاصله تمرین خود را پایان دهید ، به احتمال زیاد کارهایی را ادامه می دهید که به سلامت شما کمک می کند.

با این حال ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار ساده تر است. اما رساندن برنامه خود به این نقطه مهم است در واقع def معمولی نیاز به کمی کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای تنظیم روال سالم خودم استفاده کردم – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا موضوع با یک روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس جذابیت می کند. و این بدان معناست که شما قرار نیست آن را حفظ کنید. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به آن عادت کند ، اگر به نظر آسیاب برسد ، در نهایت بخار تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خود را مجبور کنید کارهایی را انجام دهید که از آنها متنفرید زیرا سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرینات رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم و طعم دار صادق است. پروتئین ها و تقویت کننده های گیاهی LSF را شامل می شود و در واقع انتظار دارید که پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری بنوشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید کاری را که انجام می دهید خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از همه قطعات هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم روتین زمان می برد! نمی توانید عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری ساده انجام دهید مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، روزانه 10 برنامه را در برنامه LSF ما شروع کنید. ده دقیقه ورزش یک راه عالی برای ساده سازی خود در یک برنامه معمول ورزش است! اگر می خواهید نظافتچی باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن صبح های ما به هیجان جدید ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را دست یافتنی بسازید ، و این بدان معناست که آنها را به جای قدم های کودکان در می آورید. نگاهی به روال سالم ایده آل خود بیندازید و راه هایی را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

کمک بگیر

به طور معمول ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به جای قدم های کودک می گذارید ، باز هم می توانید در ارتباط باشید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا در ابتدا این روال سالم را آغاز کرده اید.

برای اینکه تمرکز خود را حفظ کنید و بازی A خود را ادامه دهید ، دو نکته دارم: دوستان خود را اضافه کنید و تلفن خود را اضافه کنید.

اگر یکی از دوستان شما نیز سعی می کند یک روال سالم را ایجاد کند ، یک شریک مسئول باشید. در واقع ، این نکته را ضروری می دانید که دو بار در هفته با یکدیگر مشورت کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، مطمئن شوید که به آنها افتخار می کنید! و اگر هیچ یک از بچه های شما سالم کار نمی کنند ، به LSF Less Community Niti ما در Insta بپیوندید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود نصب کنید – مانند برنامه LSF ما – که شما را به یاد روال معمول شما می اندازد (و به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک برای ادامه کار در جهت # اهداف خود دارید.

خود را کمی تنبل برش دهید

اگر قصد دارید با روال عادی زندگی کنید و سپس یکبار به هم نخورید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، یک رفتار آرام و آرام داریم. به این معنا که بنابراین معمولی ، پس به خود استراحت دهید !!

ممکن است عادت داشته باشید که غذا تهیه کنید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد یک مشکل بزرگ است. خوبه! آن روز را آرام بگیرید و شاید برنامه ریزی کنید که برای آماده سازی غذای هفتگی خود در روز دوشنبه وقت بگذارید.

یا ممکن است یک هفته مستقیم داشته باشید که در آن از روال سالم خود خارج شده اید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و تمام پیشرفت خود را رها نکنید. یک شوک کوچک چیز مهمی نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. آنقدر قوی خواهید بود که بر چالش های خود غلبه کنید!

با آن بمان

من دوباره آن را می گویم: طول می کشد تا با یک روال سالم وارد یک روتین شوید! در ارتباط باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من واقعاً طولانی تر از آن دریافتم. چند ماه به خود فرصت دهید تا واقعاً اوضاع را به حرکت درآورد.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار می برد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید