۵ گام کلیدی برای یک خانه باز موثرتر، موفق تر

اگرچه برخی بر این باورند که برگزاری خانه باز کلید فروش خانه است، اما در واقع، تنها یک جزء در یک طرح و سیستم کلی بازاریابی/فروش است. رویدادها، ارزش آنها، اغلب، اساساً متفاوت است، بستگی به نحوه استفاده و انجام آنها دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، این مقاله سعی خواهد کرد به طور خلاصه، ۵ مرحله بسیار مهم و کلیدی را مورد بررسی، بررسی، بررسی و بحث قرار دهد تا آنها را به همان اندازه که ممکن است موفق باشند. تا زمانی که اینها به طور مؤثر و کارآمد انجام نشوند، خطر وجود داشته باشد، از نظر زمان، پول، تلاش، انرژی و نتایج بالقوه هدر می روند.

۱. بازاریابی/ترفیع: بهترین نتایج از تعیین بهترین رویکرد/راه برای بازاریابی و ترویج آنها حاصل می شود. کدام رسانه تبلیغاتی ممکن است برای این ویژگی خاص منطقی‌تر باشد؟ چرا چنین اعتقادی دارید؟ چگونه می توانید به بیشترین میزان دست یابید؟ با شناسایی جایگاه مناسب، در صورت وجود، این خانه و ملک، و سپس بررسی بهترین گزینه ها برای جذب خریداران بالقوه مناسب، واجد شرایط، شروع کنید. در حالی که همه می‌خواهند جمعیت زیادی جذب خانه بازشان شوند، مگر اینکه/ تا زمانی که عمدتاً خریداران واقعی به جای شکارچیان خانه نباشند، احتمالاً به مطلوب‌ترین هدف نخواهید رسید!

۲. با سلام / خوش آمد گویی: شما فقط یک بار فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید. این ضرب المثل، برای هر دو، خود خانه/مال، از نظر جذابیت محدود، صحنه‌سازی، از بین بردن بوها/ بهم ریختگی و سایر موارد منفی صادق است. همچنین در مورد عاملی که آن را انجام می دهد، و نحوه احوالپرسی، و ملاقات با مردم، دم در، اینکه آیا آنها احساس می کنند که از آنها استقبال می شود، و مورد قدردانی قرار می گیرند، و آنها را به جلو هدایت می کند نیز صادق است.

۳. ورود: شما نمی‌توانید به طور مؤثر پیگیری کنید، مگر اینکه تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد همه کسانی که شرکت می‌کنند به دست آورید. در حالی که ترجیح می‌دهم حداقل از طریق تبلت دیجیتال وارد سیستم شوند، اما این بسیار مهم است. حداقل، آنها را وادار کنید که این کار را به صورت دستی انجام دهند. اگر این را ندارید، چگونه می توانید پیگیری کنید؟ هنگامی که از یک برنامه/برنامه دیجیتال استفاده می‌کنید، می‌توانید فرآیند را به‌طور خودکار به صورت جریانی – خط‌بندی کنید، پیگیری، ایمیل‌ها را بلافاصله ارسال کنید.

۴. نمایش / پرسش و پاسخ: اغلب اوقات چقدر خانه را خوب نشان می‌دهید، بستگی به این دارد که چقدر راحت، با همدلی واقعی، و با دقت پاسخ‌ها/پاسخ‌هایتان از سؤالات استقبال و تشویق می‌کنید!

۵. پیگیری: یک مشاور املاک باید خانه باز را هم به عنوان بازاریابی برای خانه موضوع و هم برای شما به عنوان یک نماینده در نظر بگیرد. آیا با فعال بودن و غیره از میان جمعیت متمایز خواهید شد؟ از این فرصت برای پیگیری فروش این ملک و همچنین تعیین قرار برای نشان دادن خانه های دیگر به کسانی که علاقه ای به این خانه ندارند استفاده کنید.

خانه های باز نیاز به مراقبت، توجه، زمان، تلاش و هزینه های زیادی دارند. آیا این منطقی نیست که آنها را بدست آوریم، به دست آوریم، بیشترین، بخرج دادن – برای – دلار؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر