5 نکته کلیدی تغذیه باروری


ما به طور کلی فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما. کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما باردار نمی شوند. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی از رفتارهای معمول و اضافات زندگی. حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“وقتی فهمیدیم که کاری انجام می دهیم و انجام می دهیم. ما نمی دانیم و می تواند مانعی برای بچه دار شدن ما باشد ، بنابراین شروع به حل آن کردیم.کردنشون ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم.
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

انرژی که تغذیه و شیوه زندگی را تغییر می دهد می تواند بیشتر از باروری باشد. این باور نکردنی است و یکی از ماموریت های درمانی ما است.
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید. تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهند. بنابراین این نکات کلیدی را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید. باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید. نصیحت

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد ، اما. باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود. تخمک و اسپرم. که می تواند منجر به بی نظمی شود. میوه ها و کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین) سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند. واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی باشد. مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان. پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر شدن است. از ویتامین D خورشید به خاطر ویتامین خود و توانایی ما در تولید ویتامین کافی شناخته شده است. D قرار گرفتن کم در معرض آفتاب زمستانی. اندازه رژیم غذایی معمولی ما. حاوی ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن نیست. گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
اگر می توانید ، از پزشک خود در مورد میزان ویتامین D و بقیه موارد سوال کنید. ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد. چگونه می توان تمام ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D هستند (ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند). و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است. به صورت کپسول توصیه می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت. رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. با مقداری رول و غذا. غنی سازی ویتامین D

3. میزان چربی های التهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند. رژیم غذایی مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. حالا قصد.لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید آن را بدانید در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه. ماهی نخورید و غیره بهتر است به دنبال مکمل های استاندارد امگا 3 باشید. خوب به نظر می رسد.

4. کاهش استرس.

من درک می کنم که در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید. اتفاقاً ، شما دوست دارید یک مشت حواله زیبا – و در قلب خود – تبریک بگویید. شما به من نفرین می کنید ، اما منجر به هورمون های استرس می شود ، یعنی. کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع لازم کورتیزول بسازد. تولید پروژسترون را که برای تخمک گذاری ضروری است (هر دو) دزدیده است. هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید. این هورمون منابع بیشتری برای تولید استروژن در اختیار بدن قرار می دهد. بمب ها

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به این مقاله مراجعه کنید). سایتی وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آن است. آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید. داره برمیگرده یوگا کار کن به موسیقی ورزش گوش دهید. کتاب بخوانید مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است. بارداری و شیردهی. اگر مشتاق اولین بارداری هستید ، شروع به کار کنید. شما فرصت طلایی برای دریافت این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند. استفاده کنید

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان آنها متولد می شوند فکر می کنیم. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کاری سالم انجام دهیم. آره !! خوب این یک سوء تفاهم بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه. زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد. حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در مورد اولین مورد صدق می کند. شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال تمام شدن هستید. مواد مغذی (استروئید) مورد نیاز شما در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذت بردن (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند. هورمون وجود دارد).

زنا که هنگام لقاح از مکمل های مولتی ویتامین استفاده می کند. خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. چی. بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید. از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنید.با متخصص تغذیه خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم.
ما پیشنهاد می کنیم در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که توصیه های یک متخصص را دنبال کرده و بروید. دست از برداشتن آن بردارید. اگر دارو مصرف می کنید. به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان. قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید. نصیحت
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم. سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش.

دیدگاهتان را بنویسید