5 نکته ساده اما م Healthثر برای سلامت روان


برای مبحث امور روانی HUM در سپتامبر 2021 ، ما نکات ساده بهداشت روانی را برای ارتقاء انعطاف پذیری و رفاه به اشتراک می گذاریم.

ناراحت؟ تاکید کرد؟ خسته تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما شلوغ تر باشد ، توقف و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، سخت تر است. وی گفت: “سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است.” خوشبختانه ، پیروزی های کوچک برای رفاه روزمره آسان تر از انجام آن است.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) عقب مانده ایم کشف کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

نگاهی به برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید.

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، پایین آوردن قهوه و عجله برای شروع شروع کنید ، باید روال عادی خود را تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر جدی ، صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای به دست آوردن مزایای آرام و اساسی مدیتیشن ، کوچک شروع کنید ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه. به جای این که خود را مجبور به تفکر طولانی مدت کنید ، مهم است که به طور منظم تمرین کنید. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید ، راهنمایی را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا فقط هدفی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد کنید: آماده سازی صبح و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه رفتن و صحبت کردن.

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، با یک دوست قدم بزنید یا با او تماس بگیرید تا کمی ورزش و همراهی خوبی داشته باشید. زمان پایان (با تشکر ، طبیعت!)

3. استراحت کنید.

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک روند حرفه ای شناخته شد. چه در روزهای کاری استراحت کوتاهی داشته باشید و چه از تمرینات بوکس زمان مانند تکنیک پومودورو برای افزایش و مدیریت همزمان بهره وری استفاده کنید. استرس ، استراحت برای مراقبت از خود در محل کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر زندگی کاری ، حتماً از آن استفاده کنید ، اگر تعطیلات دارید و به خودتان اجازه دهید در مواقعی که به آن نیاز دارید یک روز سلامت روانی داشته باشید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به مفهوم کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که به طور شبانه روزی برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. خودتان را مراقب خودتان بدانید.

یکی دیگر از توصیه های مهم سلامت روان این است که زمان زیادی را برای فکر کردن و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان مناسبی برای رهایی از خواسته های کار ، روابط و مسئولیت های من دارید.

برای تنظیم نامه اضافی ، باید روزنامه نگاری مراقبت از خود را تمرین کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود دونوں اجازت مثبت و منفی به شما امکان می دهد حضور داشته باشید ، صادقانه با خود مشورت کنید و بر پیشرفت ها و زمینه های رفاه خود برای بهبود در طول زمان نظارت کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را از طریق مکمل های مدیریت استرس افزایش دهید ، که شامل adaptogen مانند Ashwagandha و Rodiola rosa است. آداپتوژن به مغز و بدن شما کمک می کند تا از فشار کل بدن (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) انعطاف پذیرتر باشد ، به طوری که شما برای آرامش ، خونسردی و تجمع در مواقع بروز چالش کمک بیشتری خواهید داشت.

HUM دو مکمل سازگاری عالی برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (گیلاس ترش خوشمزه به شکل Ashwagandha Gummy) و Big Chill (مکمل Rhodiola Rosa).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (بجز موارد مورد علاقه خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. بنابراین ، مهم است که اهمیت یک روال منظم مراقبت از خود را تشخیص دهید زیرا ، مغز شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید