چگونه چربی شکمی را کم کنیم

ناحیه معده رایج ترین مکان برای ذخیره انرژی اضافی بدن است. بنابراین این مکان رایجی است که مردم می خواهند از آن وزن کم کنند. از بین بردن چربی شکم به این راحتی نیست زیرا نمی توانید آن ناحیه را به طور خاص هدف قرار دهید. بدن شما از مکان هایی که انتخاب می کند انرژی می سوزاند. بنابراین تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که غذای سالم بخورید و ورزش کنید و در نهایت چربی شکم کاهش می یابد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه می خورید نگاه کنید. به عنوان مثال کربوهیدرات های فرآوری شده می توانند دلیلی برای چربی اضافی در بدن باشند. آنها را در ماکارونی، نان، سیب زمینی و شیرینی پیدا خواهید کرد. اگر بتوانید این نوع کربوهیدرات ها را کاهش دهید و انرژی خود را از کربوهیدرات های دیگر دریافت کنید، انرژی اضافی ذخیره نمی کنید.

افزایش مصرف پروتئین می تواند به عملکرد بهتر بدن نیز کمک کند. پروتئین بلوک ساختمانی برای رشد عضلات سالم است، بنابراین آنها برای بدن حیاتی هستند. می توانید منابع خوبی از پروتئین را در گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی و آجیل بیابید.

نکته مهم دیگر این است که هیچ وعده غذایی را حذف نکنید. این فقط مؤثر نیست و در واقع می تواند در تلاش های کاهش وزن شما مؤثر باشد. شما باید وعده های غذایی کوچک بخورید، اما اغلب غذا بخورید. به خودتان اجازه ندهید که گرسنه شوید، فقط هر ۳ ساعت یکبار، به خوردن میان وعده های کوچک سالم ادامه دهید.

ورزش در کاهش چربی بدن بسیار مهم است. بدون آن ممکن است برای از دست دادن چربی کافی برای ایجاد تفاوت تلاش کنید. رژیم های غذایی به تنهایی در کاهش وزن سالم به اندازه کافی موثر نیستند. بنابراین سعی کنید حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. این می تواند برای شروع به سادگی پیاده روی باشد. سپس با شروع احساس تندرستی می‌توانید کارها را به سمت دویدن پیش ببرید.

با ترکیب این نکات رژیم غذایی و ورزش، می توانید واقعاً تغییری در زندگی خود ایجاد کنید و شروع به کاهش وزنی کنید که به معنای واقعی کلمه شما را پایین می آورد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر