چگونه متابولیسم شخصی را افزایش دهیم


گروه اقامت ایرنا – متابولیسم اجتناب کرده اند عبارت یونانی “متابولیسم” به معنای اصلاح گرفته شده است. وقتی مردمان با توجه به متابولیسم صحبت می کنند، به معنای واقعی کلمه هستند با توجه به متابولیسم صحبت می کنند، کدام ممکن است فقط انواع انرژی هایی است کدام ممکن است در {هر روز} می سوزانند. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است تعادل قدرت بر وزن تأثیر می گذارد، متابولیسم به ۲ دسته آهسته هر دو فوری قطع تبدیل می شود. درک مکالمه ای اجتناب کرده اند متابولیسم تدریجی به احتمال دارد افزایش وزن با بیرون پرخوری ردیابی دارد، در حالی کدام ممکن است متابولیسم فوری به مهارت پرخوری با بیرون افزایش وزن ردیابی دارد.

با این حال این ساده با توجه به وزن نیست – اما علاوه بر این با توجه به سلامت متابولیک کل هیکل است. کیسی مینز، موسس را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرپرست وسط دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوکی استخوان در پورتلند، می گوید: متابولیسم مجموعه ای اجتناب کرده اند مکانیسم های سلولی است کدام ممکن است قدرت را اجتناب کرده اند وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جو ساخت می تدریجی به همان اندازه هر سلول هیکل را آسانسور تدریجی.

او می‌گوید: «وقتی مسیرهای ساخت قدرت خواهید کرد {به آرامی} روشن می‌شود، سلامت متابولیک خوبی دارید کدام ممکن است برای بهزیستی عمومی حیاتی است. دکتر مینز می گوید به دلیل، هیکل ممکن است با موفقیت اجتناب کرده اند گلوکز هر دو چربی برای قدرت استفاده تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری درجه انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون را محافظت تدریجی.

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، روزی کدام ممکن است اجتناب کرده اند سلامت متابولیک خوبی برخوردار نباشید، سلول‌های خواهید کرد – نیروگاه‌های ساخت قدرت در سلول‌ها به تماس گرفتن میتوکندری – در موقعیت به ساخت قدرت می خواست برای کار کردن دقیق نخواهند بود کدام ممکن است در نتیجه اختلال در کار کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری می‌شود.

تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است ۸۸ سهم اجتناب کرده اند آمریکایی ها {به دلیل} رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک اقامت اخیر غربی مفید نیستند. بیماری قلبی، سکته، دیابت، مشکلات وزنی، آلزایمر، فروپاشی ذهن، بیماری کبد چرب، ناامیدی، بیشتر سرطان ها، ناباروری را انتخاب کنید و انتخاب کنید اختلال نعوظ همگی همراه خود مشکلات متابولیک مرتبط هستند.

این گزارش اکنون به تجزیه و تحلیل راه هایی برای افزایش متابولیسم هیکل می پردازد.

چگونه متابولیسم خود را افزایش دهیم

مونتاژ احساس عضلانی با بیرون چربی

دستورالعمل های ورزش جسمی ۹ تنها بازی های قلبی اما علاوه بر این تمرینات قدرتی را نیز پیشنهاد می کنند. بدون در نظر گرفتن منصفانه شخص عضله بیشتری داشته باشد، انرژی بیشتری می سوزاند، این دلیل است است کدام ممکن است اشخاص حقیقی مقاوم تنها همراه خود نشستن انرژی بیشتری می سوزانند.

یکی اجتناب کرده اند بهتر از راه ها برای عضله سازی انجام تمرینات مقاومتی است. هر ۲ کیلو (۹۰۷ خوب و دنج) افزایش عضله در هیکل ۹۰ انرژی اضافی در روز می سوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم را در حالت آرامش افزایش می دهد.

بازی کردن

سوزاندن حدود ۳۰۰۰ انرژی در هفته اجتناب کرده اند طریق بازی داوطلبانه منصفانه هدف مفید برای متابولیسم مفید است. این برابر ۴ غیر مستقیم (۶.۴۳ کیلومتر) پرسه زدن در روز است. اگر این برای شما ممکن است دردسرساز است، می توانید نیم ساعت ورزش جسمی همراه خود عمق متداولرا ۵ بار در هفته انجام دهید. اسناد پیشنهاد می کنند در کل روز تا حد زیادی حرکت کنید، پس اجتناب کرده اند صرف وعده های غذایی در مسافت های مختصر پرسه زدن کنید هر دو هر نیم ساعت یکبار ۲ دقیقه پرسه زدن کنید.

فیبر بیشتری بخورید

دستورالعمل های غذایی پیشنهاد می تدریجی کدام ممکن است خانمها حداقل ۲۵ خوب و دنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید پسران ۳۸ خوب و دنج فیبر بلعیدن کنند. محصولات واقعا تنها تأمین فیبر هستند، متعاقباً همراه خود مصرف کردن محصولات تا حد زیادی، البته است فیبر بیشتری بدست آمده خواهید کرد.

به آموزش داده شده است اسناد، فیبر استراتژی هضم را تدریجی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند فریب دادن مقداری گلوکز توسط هضم جلوگیری می تدریجی. علاوه بر این اجتناب کرده اند منصفانه میکروبیوم مفید کمک می کند کدام ممکن است تأثیر قدرتمندی بر سلامت متابولیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید التهابی دارد. برخی اجتناب کرده اند غنی ترین دارایی ها فیبر عبارتند اجتناب کرده اند: دانه چیا، دانه ریحان، دانه کتان، لوبیا، عدس، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی میوه ها، به طور قابل توجهی بسیاری از توت ها.

شکر کمتر بخور

به منظور شما سلامت متابولیک شخصی را آسانسور کنید، زمان آن رسیده است کدام ممکن است بلعیدن قند شخصی را کاهش دهید. در مختصر مدت، قند اضافی ممکن است در نتیجه کاهش قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب در وسط روز شود. در دراز مدت، ممکن است در نتیجه آسیب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک شود کدام ممکن است به مشکلاتی مشابه بیماری قلبی، بیشتر سرطان ها، آلزایمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروپاشی ذهن {کمک می کند}. برای رفع این اشکال، غذاهایی کدام ممکن است در هر وعده بیش از دو به همان اندازه ۳ خوب و دنج شکر اضافه دارند بردن کنید.

سپس اجتناب کرده اند بلعیدن بیش از حد غذاهای تشکیل آرد سفید تصفیه شده کدام ممکن است در هیکل به قند تغییر تبدیل می شود، . متأسفانه این وعده های غذایی برای ادغام کردن شیرینی، بیسکویت، کلوچه، تورتیلا، پاستا را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان است.

چگونه متابولیسم خود را افزایش دهیم

آب بنوشید

خواهید کرد آن را ده ها میلیون بار شنیده اید، با این حال هدف خوبی برای بلعیدن ۲ لیتر (هر دو هشت لیوان) آب در روز برای جلوگیری اجتناب کرده اند کم آبی هیکل موجود است. اسناد می گویند کدام ممکن است بلعیدن آب ممکن است متابولیسم را تدریجی تدریجی، از اجازه نمی دهد قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی به ماهیچه ها برسد.

طلوع فجر مستقیم خورشید صبح

بدست آمده آفتاب مستقیم خورشید در اوایل صبح را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب اجتناب کرده اند قرار تکل کشف نشده آفتاب مصنوعی اضافی هنگام خواب ممکن است به متابولیسم هیکل خواهید کرد کمک تدریجی. به آموزش داده شده است اسناد، آفتاب مستقیم خورشید در اوایل صبح به هیکل در هر روزی اجتناب کرده اند روز علامت می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید علامت های ژنتیکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هورمونی را در هیکل ساخت می تدریجی کدام ممکن است متابولیسم را {به درستی} ترتیب می تدریجی.

چگونه متابولیسم خود را افزایش دهیم

خواب را در انتخاب قرار دهید

بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم خواهید کرد به خواب صحیح وابسته است. حتی منصفانه خواب مختصر در یک روز واحد هر دو ساده قدم گذاشتن به رختخواب در ساعتی منحصر به فرد اجتناب کرده اند همان قدیمی، ممکن است حساسیت انسولین را کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به افزایش هورمون های استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز در روز بعد کمک تدریجی. متخصصان بهداشت به طور معمول پیشنهاد می کنند کدام ممکن است بزرگسالان هر عصر هفت به همان اندازه ۹ ساعت بخوابند. اگر واقعاً اشکال خواب دارید، همراه خود دکتر شخصی با توجه به امتیازات مهمی کدام ممکن است قابل انجام است خواهید کرد را آزار دهد، صحبت کنید.

به همان اندازه حد امکان اجتناب کرده اند سموم دوری کنید

در دنیای در امروز پاکسازی تقریبا غیر قابل تصور است، با این حال تمام امتحان شده شخصی را بکنید. دکتر مینز می گوید: “هر گونه سمی در وعده های غذایی، محصولات مراقبت خصوصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب و هوای محلی ممکن است به سلامت متابولیک خواهید کرد آسیب برساند.” برای کاهش چرخ دنده شیمیایی متابولیک، در صورت امکان غذاهای طبیعی را انواع کنید، محصولات مراقبت خصوصی هر دو خانگی کدام ممکن است تشکیل عطر هستند را بردن کنید، اجتناب کرده اند پلاستیک کمتری برای نگهداری وعده های غذایی، آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر محصولات {در خانه} بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی محصولات همراه خود استاندارد بالا هدف اصلی کنید.