چگونه بدن درد و درد بر سلامت و تندرستی شما تأثیر می گذارد


بدن درد و درد چیزی نیست که بخواهیم روزانه با آن مقابله کنیم. وقتی سر کار مشغول هستید یا سعی می‌کنید شب‌ها آرام بخوابید، می‌توانند آزاردهنده باشند. برای برخی از افراد، بدن درد و درد ممکن است بر توانایی آنها برای انجام زندگی روزمره بدون ناراحتی تأثیر بگذارد. این مقاله در مورد اینکه چگونه بدن درد و درد می تواند بر سلامت و تندرستی شما تأثیر بگذارد و همچنین روش های طبیعی برای مقابله با درد بحث می کند!

مقابله با درد عضلات و مفاصل

کش آمدن

تمرینات کششی راهی عالی برای تسکین دردهای بدن هستند زیرا به افزایش جریان خون در سراسر بدن و رفع سفت شدن عضلات کمک می کنند. این بدان معنی است که کشش می تواند به کاهش تنش عضلانی و کاهش سایر انواع سفتی بدن، مانند مشکلات مفصلی کمک کند. حرکات کششی همچنین انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد و علائم بدن درد را با اجازه دادن آزادی بیشتر حرکت حتی با ناراحتی‌ها یا دردهای جزئی تسکین می‌دهد.

تمرینات کششی ممکن است شامل حرکات یوگا باشد، مانند سگ رو به پایینو صندلی جلوو جنگجوی که من ژست گرفته ام. اگر اینها برای شما خیلی سخت است، همیشه می‌توانید ویدیوهای مبتدی را به صورت آنلاین جستجو کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.

کش آمدن

به حرکت ادامه دهید اما زیاده روی نکنید

هنگامی که بدن درد وجود دارد، ممکن است ورزش کردن دشوار باشد. حتی اگر بدن درد مانع از ورزش نمی شود، نباید در تمرینات خود زیاده روی کنید. ورزش بیش از حد می تواند باعث آسیب و تشدید درد بدن شود. اگر بدن درد در حین ورزش باعث ناراحتی شما می شود، نوع ورزش و مدت زمان انجام آن را تغییر دهید. به عنوان مثال، به جای دویدن سخت، سعی کنید دویدن سبک انجام دهید.

از نشستن طولانی مدت خودداری کنید یا در حین کار، میز تحریر داشته باشید. از ماندن در یک وضعیت خودداری کنید، به خصوص اگر درد بدن شما از ناحیه کمر یا گردن باشد. برای انجام حرکات کششی مکرر استراحت کنید و هر چند وقت یکبار که لازم است راه بروید – این به بازیابی جریان خون در بدن کمک می کند که با نشستن طولانی مدت قطع می شود.

همچنین می توانید از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید که قبل از ورزش شما را ماساژ دهد تا درد بدن شما هنگام ورزش بدتر نشود. ماساژ با هدف تسکین درد بدن ناشی از استرس و ایجاد تنش در طول زمان (که منجر به سفت شدن عضلات می شود) است. ابزارهای قدرتمندتر ماساژ مانند ماساژورهای الکترونیکی به صراحت برای آرامش عضلات طراحی شده اند.

تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی

گفته می شود ریشه زردچوبه دارای خواص ضد التهابی عالی است. بسیاری از مردم پودر زردچوبه را به اسموتی ها یا شیک های خود برای فواید سم زدایی آن اضافه می کنند. گنجاندن غذاهای مفید برای بدن، مانند زنجبیل، سیر و فلفل سیاه، در رژیم غذایی می تواند به کاهش درد و درد بدن در صورت مصرف منظم کمک کند.

چندین راه دیگر برای ترکیب ادویه‌های دوستدار بدن بدون تجربه عوارض گوارشی وجود دارد – حتماً قبل از شروع هر رژیم غذایی جدید تحقیقات زیادی انجام دهید!

خوابیدن

خواب کافی برای تسکین درد و بهبود درد عضلات و مفاصل ضروری است. بدن درد و درد می تواند با کمبود خواب تشدید شود. سعی کنید هر شب حدود هشت ساعت بخوابید تا بدنتان بتواند از فعالیت های روزانه خود بازیابی کند. امروزه بسیاری از وسایل کمکی طبیعی برای خواب وجود دارد. آنها را یکی یکی امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما مفید است.

خوابیدن

ویتامین C و B6. محرک های طبیعی در بدن شما متابولیسم شما را تنظیم می کند و از خواب مناسب پشتیبانی می کند. ویتامین های C و B برای دردهای بدن ضروری هستند زیرا باعث بهبودی می شوند. مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غذاهای دریایی و گوشت بدون چربی مصرف کنید تا مقدار زیادی از این ویتامین ها را در رژیم غذایی خود دریافت کنید. همچنین اگر فکر نمی کنید که تنها از طریق غذا به مقدار توصیه شده روزانه نخواهید رسید، می توانید مکمل ویتامین مصرف کنید.

ملاتونین. هورمون خواب طبیعی بدن انسان، ملاتونین، به شکل مکمل برای تسکین دردهای بدن یافت می شود. بدن به طور طبیعی ملاتونین تولید می کند تا به خود بگوید زمان خواب است، بنابراین اگر هر شب به اندازه کافی نمی خوابید، مکمل های ملاتونین را به برنامه خواب خود اضافه کنید.

ترکیب منیزیم و کلسیم. کلسیم به عضلات کمک می کند تا آرام شوند، در حالی که منیزیم با سلول های بدن برای تنظیم دما کار می کند، که می تواند زمانی که درد بدن شما را به دلیل دمای اتاق یا سردی پاها بیدار نگه می دارد، مفید باشد.

از غذاهای غنی از کلسیم مانند لبنیات و سبزیجات با برگ های تیره همراه با غذاهای غنی از منیزیم مانند موز و غلات کامل استفاده کنید تا شانس سریع به خواب رفتن را افزایش دهید.

پمادها و کرم های طبیعی

از زمان های قدیم کرم های بدن حاوی کافور و ترکیبات گیاهی شفابخش برای تسکین گرفتگی عضلات، سفتی مفاصل و درد آرتروز استفاده می شده است. منتول، روغن اکالیپتوس و کپسایسین از دیگر کرم های مسکن طبیعی هستند که دردهای بدن را کاهش می دهند.

خوشبختانه امروزه تعداد زیادی از این کرم های تسکین دهنده طبیعی موجود است. برخی از آنها به طور طبیعی و بدون عوارض جانبی مضر مسکن ها در تسکین دردهای بدن بسیار موثر بوده اند.

پمادها و کرم ها

مدیتیشن را امتحان کنید

مدیتیشن یک راه عالی برای افزایش تمرکز، ترشح هورمون های احساس خوب و به حداقل رساندن اضطراب و استرس است. از طریق مدیتیشن، می‌توانید نحوه درک بدنتان از درد را کنترل کنید و سریع‌تر از دردهای بدن بهبود پیدا کنید.

راه دیگر برای تسکین بدن درد، تمرین یوگا است. یوگا بر روند طبیعی بهبودی بدن تمرکز دارد و به تقویت عضلات، استخوان ها و مفاصل کمک می کند و در عین حال انعطاف پذیری را بهبود می بخشد.

دور

مقابله با بدن درد و درد می تواند بهره وری شما را در محل کار و زندگی شخصی شما مختل کند، بنابراین اقدامات اولیه برای تسکین این درد از بدن شما بسیار مهم است. بدن درد عملکردهای بدن را مختل می کند و اثرات نامطلوبی بر سلامت و تندرستی شما می گذارد. اجرای نکاتی که در بالا توضیح داده شد می تواند به شما در مقابله با دردهای بدن به روشی طبیعی کمک کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر