چرا نباید قند رومیزی مانند یک قند جذب کننده آهسته قبل از ورزش باشد؟ : تغذیه


اگر رنگ سفید سریع ترین شکل انرژی موجود به عنوان گلوکز تصفیه شده / قند است ، پس از نظر تولید انرژی چرا از گلوکز میوه های کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که معمولاً بیشتر توصیه می شود) بهتر است؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من از قرار دادن 50 گرم شکر دومینو قبل از جلسه بلند کردن خود حمایت نمی کنم ، بلکه فقط به این دلیل است که “شهود” من به من چنین می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از نظریه های کمی که می دانم) ، من نمی دانم که چرا ایده بدی است ، مثلاً اگر قصد دارید به منظور افزایش قدرت یا درست مانند انرژی سوزاندن سریع برنامه ریزی کنید. به محض شروع قند شروع به تیز شدن کنید ، زمان این افزایش قطعاً همه چیز را تعیین می کند (س followالی که می خواستم بپرسم).

رایج ترین پاسخی که به صورت آنلاین دریافت می کنم – “چون شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من در مورد این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و فکر می کنم تغذیه در عضله سازی مهم است ، اما چرا این امر به تولید انرژی مربوط می شود؟

گمانه زنی نیز استقبال می شود. لطفاً فقط مشخص کنید که وقتی این کار را می کنید ، حدس و گمان می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید