هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت بمانید ، و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام و کارهای زیادی وجود دارد.” این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود با دویدن است. فراموش نکنید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند انرژی مورد نیاز برای پیروزی در روز و قوی ماندن را افزایش دهد.

آب (خربزه) دارید انجام می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین وعده غذایی تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

یک روده سالم را ترویج می کند – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – سرشار از پتاسیم و سایر مواد معدنی و همچنین ویتامین A و C است.

درد عضلات را کاهش می دهد – L -citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید بازیابی هندوانه Fitko 1

عناصر

به 2 فنجان ورقه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، 1 اینچ که ب

1 پیمانه dotFIT آمینو XXXL- هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق غذاخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ES) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: آناناس ، زغال اخته ، موز یا توت فرنگی را با میوه مورد علاقه خود جایگزین کنید تا با طعم مطابقت داشته باشد!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی عالی برای شناختن سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاس های گروهی با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرین شما می افزاید.

همچنین کلاسهای گروهی:

  • شما را پاسخگو نگه دارد.
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن خود را تشویق کنید.
  • خوش بگذره!

برخی از کلاس های گروهی که باید در باشگاه بدنسازی ما در نظر گرفته شود:

بادی پمپ

بادی پمپ فیتکو

لاغر ، خوش اندام و سریع تناسب اندام داشته باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، یک تمرین فیزیکی کامل انجام می دهید. با مجموعه ای منظم از موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، شما بیشتر در گروه قرار می گیرید و تشنه چیزهای بیشتری خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

Fitco Highcore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با مجموعه ای از ترفندهای چالش برانگیز که در آن عرق شما جاری است و قلب شما به تپش می افتد ، بسیار مناسب می کند. این یک سری تمرینات شدید قلبی و قدرتی است که قدرت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

با استفاده از کلاس کلاس دوچرخه سواری ، مناطق کوهستانی و موارد دیگر را کاوش کنید. این کلاس پمپاژ ، چهار سوزاندن ، کشش ریه باعث تحریک و فشار به سیستم قلبی عروقی شما می شود. ایجاد تحمل شدید ، پاهای خود را محکم کرده و شاهد ذوب شدن کالری ها باشید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای الهام بخش

ما در مورد ar karina.nicoldine در اینستاگرام حرف های زیادی برای گفتن داریم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی 5 برابر است ، بلکه چشم انداز او از زندگی و مسیرهای الهام بخش ما را پیش می برد. خودم.

او با تمرینات شدید خود را شکل می دهد ، اما پاداش شکل دادن به سفالگری با اشتیاق را نیز دارد. به عنوان یک مدل پیست شدید و لباس ورزشی ، این ایمان او است که به او انگیزه می دهد تا بهترین باشد ، بهترین باشد و همیشه مثبت اندیش باشد.

اف سی کارینا

“وقتی عاشق هستید و بلند بلند می خندید. زندگی زیبایی دارید. ”

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و جدی را در اینستاگرام دنبال کنید برای الهام بیشتر arina karina.nicoldine!

اعضایی که آن را تکان می دهند ، آن را تکان می دهند.

هیچ چیز به اندازه یک پیست یوگای خوب نمی تواند آرامش بخش یا شدید باشد. ما @ Cloud 9 Yogi را در اینستاگرام برای یوگای پویای خود که در همه جا پخش شده و تعادل را به ارمغان می آورد ، معرفی می کنیم. برخی از ترفندهای او فواید شگفت انگیزی بر ذهن و بدن دارد.

ارسال پوشه ها:

حرکت رو به جلو یک راه عالی برای شروع یوگا است. ژستی که می توانید در هر جایی انجام دهید ، به کشیدن کل سر از پاشنه پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و به بدن اجازه می دهد تا آنجا که ممکن است آرام شود.

کمر بازکن ها:

باز کردن لگن در حین یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود سرعت و دامنه کلی حرکت بدن نیز کمک می کند. این استرس ذخیره شده را آزاد می کند که به ایجاد تغییر مضحک در بدن کمک می کند.

بازگشت به:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون بندهای پشتی کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا در مورد مدارات بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

عصرهای تابستانی درخشان تر می شوند و صحنه را رقم می زنند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: آن را اینجا به دست آوردید. شما تمام قنداق ها را لگد کردید تا امروز با قاطعیت به جایی برسید و هرگز تسلیم نشوید. با توجه به همه در تناسب اندام ارتباط ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید