کاهش وزن. * نفس كشيدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، کار حتی دشوارتر به نظر می رسد.

متأسفانه ، کاهش وزن تنها برای همه مناسب نیست. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند سلامت شما را از جهات مختلف بهبود بخشد:

  • تنش زانو ، مچ پا و پاها را برطرف می کند.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های جدی مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و در مقابل ، احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم گرفتید و به آن توجه کردید ، کمی زمان بگذارید تا مسیر خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و هدفی را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که به سرعت موفق می شوید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت کنید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • مراقب تغذیه خود باشید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. آنچه شما استفاده می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها هنگام خرید مواد غذایی را به یک عادت تبدیل کنید و از شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده اند. مقدار زیادی آب بنوشید و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا هیدراته نگه دارید.
  • راه رفتن را شروع کنید.به آرامی با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که شما را درگیر خود نگه دارد. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری احیا کنید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات خود را کار می کنید ، متوجه خواهید شد که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Greater Corpus Christi ، در سفر شما با شما همکاری می کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و کمپ های ورزشی را ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.