نحوه استفاده صحیح از کالری در کاهش وزن

آیا می دانید برای کاهش وزن چه مقدار کالری باید مصرف کنید؟ اما اول از همه، باید مشخص کنید که بدن شما برای حفظ وزن فعلی به چه مقدار کالری نیاز دارد. و دوم اینکه باید بدانید چه مقدار کالری مصرف می کنید.

کالری مورد نیاز ما برای نگهداری همان چیزی است که به آن نرخ متابولیسم پایه می گوییم. میزان متابولیسم پایه ما مقدار کالری است که برای زنده ماندن روزانه بدون هیچ گونه فعالیتی نیاز داریم. مثلاً بگویید دراز کشیده اید، حتی اگر فقط دراز کشیده اید باز هم به انرژی نیاز دارید. میزان متابولیسم پایه شما نیز به عواملی بستگی دارد. اول وزن شما است، برای اینکه وزن فعلی شما در حال حاضر چقدر است، برای حفظ آن وزن نیز به کالری نیاز دارید. دوم قد شما است، همچنین در میزان متابولیسم شما تفاوت ایجاد می کند. بعد جنسیت شماست، برای ما زنان واقعی و غیرمنصفانه است که مردان درصد بیشتری از عضله دارند و این بدان معناست که کالری بیشتری در وزن بدن خود می سوزانند. و پس از آن سن شما، افراد مسن متابولیسم کندتری دارند، بنابراین برای رژیمی که اکنون دارید، سال آینده یکسان نخواهد بود.

بنابراین چگونه می توانید بدانید که برای کاهش وزن به چه مقدار کالری نیاز دارید؟ می‌توانید برای آن یک برنامه عمل تنظیم کنید، ابتدا شروع کنید به ارزیابی میزان کالری که شخصاً برای نگهداری خود نیاز دارید و سپس سعی کنید در مورد تعداد کالری‌هایی که در حال حاضر روزانه مصرف می‌کنید ایده بگیرید و سپس این زمان است که باید کالری دریافتی خود را تنظیم کنید. برای اینکه بدانید که نظارت بر کالری دریافتی برای کاهش وزن بسیار مهم است، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. با افزایش سن طبیعی است که وزن اضافه کنیم، و تا آن زمان شما همچنین راه هایی را خواهید یافت که چگونه باسن، ران و کمر خود را کاهش دهید و در عین حال سطح انرژی خود را افزایش دهید تا احساس خوبی داشته باشید. اگر فقط بدانید که چگونه کالری خود را کنترل کنید، به راحتی وزن خود را کاهش می دهید. زمانی که کنترل انواع غذاهایی که می خورید و زمان هایی که این غذا را می خورید نیز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

ذهن شما می تواند به راحتی متوجه شود که می توانید وزن خود را کاهش دهید و تقریباً هر روز می توانید آن را بدون متحمل شدن از عواقب و اثرات برخی رژیم های غذایی انجام دهید. فقط مطمئن شوید که برنامه غذایی شما سالم است. خوردن مداوم یک نوع غذا نوعی گرسنگی است، شما باید هر روز غذاهای متنوعی بخورید. هرگز به سراغ رژیم های مد روز نروید، این فقط متابولیسم شما را کاهش می دهد و کاهش وزن های اضافی بسیار دشوار خواهد بود. و نکته مهم بعدی که می تواند به شما کمک کند سرعت بخشیدن به کارها از طریق ورزش است. این باید ورزش متوسط ​​باشد، اگر آنقدرها تناسب اندام نیستید، باید آن را خیلی آهسته شروع کنید. پیاده روی بهترین شکل ورزش است. همانطور که در مقالات خود در مورد کاهش وزن ادامه می دهم، یک پیاده روی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای انجام خواهد داد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر