مکمل های BCAA سطح انرژی را افزایش می دهند

مصرف مکمل های BCAA یک روند رو به رشد در بین علاقه مندان به تناسب اندام است. قبلاً فقط توسط بدن سازان یا ورزشکاران مصرف می شد، آگاهی از این مکمل ها باعث می شد مردم بنشینند و متوجه شوند. اساسا BCAA یا آمینو اسید شاخه دار گروهی از اسیدهای آمینه است که نقش حیاتی در تولید انرژی و سنتز پروتئین ایفا می کند.

اجزای کلیدی BCAA لوسین، ایزولوسین و والین هستند که در کنار هم انرژی زیادی دارند. این به این دلیل است که BCAA بخشی از نه اسید آمینه ضروری مورد نیاز بدن انسان است. این اسیدهای آمینه از نقطه نظر ترمیم سریع عضلات و عضله سازی بدون چربی بسیار مهم هستند. اگر فردی آگاه به سلامتی نیستید، فواید زیر این مکمل‌ها مطمئناً شما را به یکی از این مکمل‌ها تبدیل می‌کند.

مهم‌ترین دلیل مصرف مکمل‌های BCAA این است که این اسیدها به متعادل کردن سطح اسیدهای چرب کمک می‌کنند که معمولاً به آنها چربی می‌گویند. مردم در سراسر جهان این قرص را به عنوان یک قرص جادویی در نظر می گیرند زیرا مخوف ترین اسیدهای چرب را در بدن کاهش می دهد و در نتیجه وزن اضافی را کاهش می دهد. در واقع، متخصصان تغذیه به شدت این مکمل ها را برای افراد چاق تایید کرده اند.

افرادی که ساعت های طولانی ورزش می کنند تمایل دارند عضلات خود را تحت فشار قرار دهند و در نتیجه احتمال شکستگی بافت عضلانی زیاد است. این مکمل ها توصیه می شوند زیرا به ترمیم عضله و همچنین در رشد بافت عضلانی کمک می کنند. مطالعات نشان می دهد که مکمل هایی که قبل از تمرین مصرف می شوند، روند کاتابولیسم را تحریک می کنند. این به این دلیل است که میزان BCAA پس از مصرف افزایش می یابد و باعث فعال شدن آنزیمی می شود که کاتابولیسم را انجام می دهد. مکمل‌های بعد از تمرین معمولاً نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستند که دارای مقادیر بالای BCAA هستند که سطح تستوسترون را نیز افزایش می‌دهند.

بیماران قلبی باید BCAA را در رژیم غذایی خود بگنجانند زیرا ثابت شده است که سطح کلسترول را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. BCAA نقش مهمی در کاهش چربی احشایی دارد که عمیق ترین چربی در بدن انسان است. با سوزاندن کالری توسط این مکمل ها، قلب سالم می ماند.

بدن سالم باعث می شود مغز بهتر کار کند. عملکردهای بیوشیمیایی مغز که عملکرد آن را بهبود می بخشد با مصرف این مکمل ها افزایش می یابد. آنها همچنین به کاهش خستگی مغز کمک می کنند. افرادی که ساعت های طولانی کار می کنند برای این مکمل ها کوپن دریافت می کنند، زیرا این مکمل ها بهتر از هر افزایش دهنده کافئین هستند و به افزایش سطح انرژی کمک می کنند.

هنگامی که بدن شما با بیماری یا استرس مواجه می شود، سیستم ایمنی آسیب می بیند، بنابراین شما را مستعد ابتلا به عفونت می کند. مصرف BCAA تضمین می کند که پروتئین های عضلانی شما تجزیه نمی شوند. در عوض، سنتز پروتئین افزایش می‌یابد که به این معنی است که به جای از دست دادن عضلات، عضلات بیشتری بدست می‌آورید.

همه ما می دانیم که هر چیزی که بیش از حد مصرف شود برای بدن مضر است. همانطور که گفته شد، باید از مصرف بیش از حد BCAA به شدت اجتناب شود. شما نباید بیش از ۱۰ تا ۱۵ گرم در روز مصرف کنید.

علاوه بر این، به بیماران دیابتی توصیه می شود قبل از شروع درمان، توصیه های پزشک خود را دنبال کنند. اگر به نسبت مناسب مصرف شوند، مکمل های BCAA می توانند زندگی سالم و موفقی را برای شما تضمین کنند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر