بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، موضعی آرام و آرام داریم. “هیچ کس برای این کار وقت ندارد.”

بنابراین تعجب آور نیست که وقتی زندگی بدتر می شود و زمان شما ناگهان به هم می خورد ، ممکن است مجبور شوید تمرینات خود را عقب بکشید.

سایر مواقع این مسئولیت ها نیستند که مانع از کار می شوند ، اما شاید شما بخواهید زمان کمتری را در باشگاه بگذرانید تا زمان و انرژی بیشتری را برای کارهای دیگر اختصاص دهید.

یا شاید شما به تازگی ورزش خود را شروع کرده اید و نمی خواهید هر هفته ساعت هایی را به تناسب اندام اختصاص دهید.

بدون دلیل ، خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی (یا حتی) عضلات و قدرت خود را با تمرینات شگفت انگیز کمی بدست آورید.

در این پادکست ، من با دکتر برد شواینفلد ، که اخیراً مصاحبه کرده است ، مصاحبه می کنم بررسی بیانیه ادبیات علمی در مورد آموزش زمان چه می گوید؟

یعنی ، برد و همکارانش این تحقیق را بررسی کردند تا م effectiveثرترین روش برای تمرین قدرت در کوتاه ترین زمان ممکن مشخص شود.

براد در عمل نیازی به معرفی ندارد ، اما اگر با آن آشنا نیستید ، او اینطور است. یک متخصص تناسب اندام ، نویسنده ، مربی ، مدرس و محقق مشهور بین المللی که بیش از 200 مقاله تحقیقی در زمینه ورزش و تغذیه ورزشی با نظر داوطلب منتشر کرده است. او در همه موارد مربوط به ترکیب بدن ، هیپرتروفی ، کاهش چربی و بدنسازی طبیعی ، واقعاً صاحب اختیار است.

بنابراین ، اگر شما فردی هستید که می خواهید بیاموزید که چگونه می توانید از تمرینات خود با کمترین زمان در باشگاه استفاده کنید ، یا اصلاح طلب هستید که می خواهید تا حد ممکن کارآمد تمرین کنید ، قطعاً به پادکست گوش دهید !

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً سریع آن را در iTunes نگاه کنید. واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

7:23 – چگونه می توانید با به حداقل رساندن زمان حضور در باشگاه ، رشد عضلات را به حداکثر برسانید؟

8:22 – در حین تمرین چقدر می توانید تمرین کنید؟

12:54 – حداقل میزان تمرینی که قبلاً برای حفظ ماهیچه انجام داده اید چقدر است؟

17:48 – حداقل روال را چگونه برنامه ریزی می کنید؟ چگونه می توانید با کمترین زمان در باشگاه ، بهترین نتایج را بدست آورید؟

20:59 – چند ست باید تنظیم کنید؟

24: 22-چگونه حجم مستقیم و غیر مستقیم را با تمرینات مشترک متعدد محاسبه می کنید؟

28:48 – چه فعالیتهایی را باید در برنامه روزانه خود لحاظ کنید؟

40:38 – چه مدت باید بین صندلی ها استراحت کنید؟

46:35 – چگونه باید تعداد نمایندگان را برای انجام یک تمرین خاص انتخاب کنید؟

48:52 – چگونه از مجموعه قطره استفاده می کنید؟

49:46 – چگونه ست های ست را شمارش می کنید؟

در نمایش ذکر شده است:

مکمل های لژیون را از اینجا بخرید

اینستاگرام براد.

کتاب درسی براد: علم و توسعه هایپرتروفی عضلات.

کتاب براد: حداکثر برنامه عضلانی.

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!