این پادکست درباره توزیع ورزش است. اغلب از من س askedال می شود که “بهترین توزیع ورزش برای دنبال کردن چیست؟”

آیا واقعا “بهترین” بخش ورزشی برای افزایش رشد عضلات وجود دارد؟

بسیاری از مردم به تقسیم اجزای بدن قسم می خورند ، در حالی که دیگران می گویند این اتلاف وقت است. با این حال دیگران می گویند شما باید توزیع خود را بر اساس الگوهای حرکتی سازماندهی کنید. متأسفانه ، بسیاری از این ایده ها برای درختان در جنگل از بین می روند.

از نظر علمی بهترین توزیع تمرین برای همه در هر شرایطی وجود ندارد. اینکه کدام توزیع برای شما بهتر است به اهداف ، شرایط و ترجیحات شما بستگی دارد.

در حالی که من نوشته شده است در رابطه با از توزیع عالی ورزش به مقدار معقول ، من دوست دارم آن را به طور مرتب حل کنم زیرا تفکر و توصیه های من تغییر می کند. به عنوان مثال ، چاپ اول آستر بزرگ قوی. دارای روال عادی است که کمی متفاوت از نسخه چهارمی است که در حال حاضر می نویسم.

در شرایطی که قوی تر از آسترهای بزرگ.برنامه نویسی فعلی در ویرایش دوم نیز کمی متفاوت با چاپ اول به نظر می رسد.

من از افرادی که برنامه های من را هر روز اجرا می کنند ، می شنوم و همیشه به پیشنهادات و موانع آنها توجه می کنم تا بتوانم کارم را بهبود ببخشم.

بنابراین ، با یادگیری و گوش دادن به خوانندگان ، این ایده های فعلی من در مورد بهترین توزیع برای افزایش عضله است.

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً سریع آن را در iTunes نگاه کنید. واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

7:52 – توزیع ورزش چیست؟

10:22 – آیا “بهترین” توزیع تمرین برای همه وجود دارد؟

12:29 – اهداف شما چگونه بر توزیعی که باید دنبال کنید تأثیر می گذارد؟

18:02 – باید روی چند گروه عضلانی همزمان تمرکز کنید؟

22:17 – شرایط لازم برای توزیع خوب ورزش چیست؟

22:57 – پارگی قسمت بدن چه معایبی دارد؟

در نمایش ذکر شده است:

مکمل های لژیون را از اینجا بخرید

آستر بزرگ قوی.

قوی تر از آسترهای بزرگ.

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!