قدرت چربی سوزی معجزه آسای پیاز

در حالی که پیاز و سایر غذاهای خانواده پیاز ممکن است شما را مجبور کنند چند نعناع دیگر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، این محصولات به طور معجزه آسایی به بدن برای سوزاندن چربی کمک می کنند! هنگامی که با فواید چربی سوزی ناشی از رژیم غذایی سرشار از پیاز مواجه می شوید، تعویض چند کالری اضافی با نفس تازه ارزشش را دارد.

پیاز و فواید چربی سوزی

پیاز، همراه با برخی دیگر از غذاهای خانواده پیاز، به دلیل غنی بودن طبیعی از کروم، به کاهش وزن کمک می کند. کروم یک ماده مغذی ضروری است که کارایی انسولین را در جریان خون بهبود می بخشد. با الگوی آزادسازی انسولین پایدارتر، بدن قادر به حفظ سطح قند خون است که منجر به احساس پایداری انرژی و استقامت می شود. در حالی که افزایش انرژی مطمئناً یک مزیت است، مزیت بیشتر انرژی پایدار و سطوح قند از توانایی بدن برای پرهیز از هوس های غذایی و گرسنگی ناشی می شود. با داشتن سطح انرژی و قند پایدار، بدن کمتر احتمال دارد که درد گرسنگی را ارسال کند، زیرا اغلب بدن به غذاهای شیرین و ناسالم میل می کند تا انرژی کوتاه مدتی را تجربه کند. هنگامی که افراد غذاهایی را مصرف می کنند که منجر به تولید بیش از حد انسولین می شود، بدن با یک تصادف کم انرژی مواجه می شود و به مسیر گرسنگی که میل به غذا دارد ادامه می دهد. پیاز با تامین کروم بدن، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس انرژی و سیری بیشتری داشته باشند و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده برای تقویت عملکرد بدن، به راحتی کالری دریافتی خود را محدود کنند.

پیاز چربی سوز

با تنها ۳۵ کالری در هر نصف فنجان پیاز، این سبزی خوش طعم را می توان به بسیاری از غذاها و غذاهای خوش طعم اضافه کرد. همچنین، برای جلوگیری از عوارض بوی بد دهان، افراد رژیم می توانند کمی جعفری مصرف کنند که ثابت شده است که با برخی از عوارض بوی بد دهان مقابله می کند.

پیازچه – یک غذای خوشمزه چربی سوز

پیازچه جایگزین خوشمزه دیگری در خانواده پیاز است و می توان آن را به صورت پخته یا خام مصرف کرد. پیازچه را به یک سالاد یا یک نشاسته سالم مانند سیب زمینی اضافه کنید یا حتی پیازچه را با گوشت چرخ کرده بدون چربی (مانند بوقلمون) مخلوط کنید تا طعم کم کالری و چربی سوزی را تقویت کنید. همچنین، از آنجایی که پیازچه به راحتی رشد می کند، مصرف کنندگان می توانند مقداری بذر پیازچه را به باغچه های خود اضافه کنند، یا حتی می توانند پیازچه را در نزدیکی پنجره ای با نور مناسب پرورش دهند، بنابراین این سبزی ریز چربی سوز همیشه بدون دردسر در دسترس است!

کاهش وزن با تره فرنگی 

برای جایگزینی شیرین تر برای چربی سوزی، سعی کنید تره فرنگی را به برخی از وعده های غذایی خود اضافه کنید. با طعم شیرین تر در مقایسه با سایر سبزیجات پیاز، تره فرنگی می تواند طعم سوپ ها و خورش ها را افزایش دهد، در حالی که می توان آن را به غذاهای دیگر مانند سرخ کردنی اضافه کرد.

در کشور فرانسه محبوب است، بسیاری از کارشناسان رژیم غذایی حتی مصرف یک سوپ تره سمی را ترویج می کنند، زیرا تره سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بهتر از همه، این سبزی شیرین کوچک توانایی بدن شما را برای سوزاندن چربی های ذخیره شده افزایش می دهد، زیرا تنها حاوی ۲۵ کالری در نصف فنجان است!

پیازچه برای از دست دادن پوند

مانند پیازچه، پیازچه را می توان خرد کرد و به انواع غذاها و غذاها اضافه کرد. پیازچه که معمولاً در سالادها و روی سیب زمینی استفاده می شود، فواید چربی سوزی مشابه بسیاری از سبزیجات دیگر خانواده پیاز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

موسیر – یک غذای شیرین چربی سوز

به عنوان یکی دیگر از گزینه های پیاز شیرین تر، مشابه تره فرنگی، موسیر سبزیجات پیاز ریز هستند که طعم کمتری دارند. با طعم ملایم، موسیر را می‌توان به انواع وعده‌های غذایی اضافه کرد تا فواید چربی سوزی مصرف‌کنندگان را افزایش دهد. موسیر که با سایر سبزیجات یا گوشت تفت داده می شود، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که از مزایای پیاز بدون طعم شدید “پیاز” لذت ببرند. همچنین در خارج از کشور محبوب است، تقریباً تمام موسیرهای مصرفی در ایالات متحده از فرانسه مشتق شده اند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر