قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از ورزش ، مهم است که بدن خود را گرم نگه دارید تا مزایای ورزش خود را به حداکثر برسانید و از کشیدگی عضلات و آسیب ها جلوگیری کنید. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای روال گرم خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را بکشید

مهم است که قبل از تمرین ، عضلات خود را بکشید ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل ژست نوزاد ، ستون فقرات نشسته ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب هستند. کشیدن از کشش ماهیچه ها جلوگیری می کند و بر روی ماهیچه ها تأثیر می گذارد ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم کردن قلب

اگر دونده هستید ، از قبل می دانید که نباید در یک مسابقه طولانی مستقیم قبل از گرم شدن پرش کنید. این گرم کردن های قلبی نباید گسترده باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه مدت یا انجام جک پرش ، قلب شما را می تپد و برای پیاده روی بعدی آماده می شوید. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن کاردیو ، حرکات کشیده شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند ، اما آنچه استفاده می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما مهم است. سعی کنید از وعده های غذایی سنگین استفاده نکنید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدن ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دوری کنید ، پس از تمرین آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، نوشیدن قهوه قبل از رفتن به باشگاه ورزشی یک چیز عالی است. این به شما یک انفجار آزاد شدن انرژی می دهد و از بدن شما می خواهد در طول ورزش چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع ورزش شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا در کلاس یوگا به عنوان تمرین خود شرکت کنید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید ، یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با فردی که مدتهاست کار می کند به شما کمک می کند تا در مورد مزایای گرمایش بیشتر بدانید. به باشگاه بروید و سعی کنید فرد قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما هستند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو نگه می دارد.

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید تا بتوانید در فرم خود بمانید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید