غذای نازک تر از معده – غذای نازک تر.


رژیم لاغری معده
رژیم لاغری معده

رژیم لاغری معده

امروزه اکثر افراد چربی شکمی دارند. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما در صورت تجاوز به آن ، می تواند برای بدن بسیار مضر و خطرناک باشد.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف اغلب با معده چاق می شود و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روشهای سریع لاغری شکم بدون ورزش یا با قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی ، باید علل چاقی شکمی را بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای کاهش معده

غذاهای گنجانده شده در رژیم کاهش وزن شما البته ، شما نباید بدن خود را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز محروم کنید.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری معده و باسن استفاده از همه مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کمتر استفاده شده است.

در ادامه غذاهای لاغری معده را معرفی و بررسی می کنیم.

انواع چربی.

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوست مانند نام آن است.
  • چربی احشایی که چربی شکم است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی.

دلایل متعددی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای چرب بیشتر بخورید.
  • کمبود ویتامین.
  • مشکلات هورمونی.
  • میان وعده های پر انرژی بخورید.
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • فشار
  • خوردن نوشیدنی های تلخ
  • غذای بسیارزیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از مردم به چاق شدن اهمیت نمی دهند و فکر می کنند زیبا است و به خود می گویند من به آنچه می خواهم اهمیت می دهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن تا آن زمان خوب است. مگر اینکه به بدن آسیب برساند. ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت فقط کافی است وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شود و می تواند یک خطر جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام یا عدم انجام ، از جمله رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی سوق می دهد.

جنسیت نیز عامل مهمی در نازک شدن شکم است زیرا در مردان چربی بیشتری در ناحیه شکم و قسمت های بدن نسبت به زنان جذب می کند.

برای پایین آوردن شکم ورزش کنید.

انواع مختلفی از تمرینات چربی شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم روزانه انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد به دلیل مشغله کاری کمتر مشغول به کار هستند ، ما چند تمرین ساده را به شما آموزش می دهیم که در خانه برای کاهش وزن انجام دهید که می تواند در هر جایی انجام شود و تجهیزات بیشتری برای آن در اختیار داشته باشد. الزامی نیست.

پیاده روی روزانه

اگر تمرینات ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی یک نقطه ورود خوب برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در طی آن متابولیسم بهتری خواهید داشت. معده با گذشت زمان کوچکتر می شود.

نازک شدن شکم با تردمیل مانند راه رفتن است و راه رفتن روی تردمیل به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز کافی است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در مدت 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

غذاها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی ها را می سوزاند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

چای سبز حاوی یک آنتی اکسیدان به نام کاتچین است که ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند و سلول های چربی شکم را ترک می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید.

هرچه مقدار منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن کمتری از دست خواهید داد. ما در حال حاضر با یک متخصص تغذیه که هر سه شیر را می خورد ، کار می کنیم.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم مناسب متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

معده و غشاها را با زنجبیل رقیق کنید.

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای رقیق کردن معده استفاده می شود.

کاهش اشتها یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را همراه غذا یا نوشیدنی استفاده کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد شما می توانید زنجبیل را همراه با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم آن را نیز افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید.

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث ایجاد نفخ در معده می شود ، بنابراین از غذاهای شور و پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذای تند بخورید.

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و چربی و کالری بیشتری می سوزانید و وزن کم می کنید.

گرسنه نمانید

غذای اساسی غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند گرسنه است بنابراین کالری نمی سوزاند و باعث چاقی نمی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را کنترل کرده و با فعال کردن آنزیم های چربی سوز احساس گرسنگی و تسکین را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب شروع کنید تا در طول روز هضم شود.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح PH معده را متعادل می کند ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب هوس را افزایش داده و اشتها را سرکوب می کند. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان می دهد افرادی که بیش از حد ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان مانند پنی سیلین (ترکیباتی که مانع تولید چربی می شوند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید.

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به خوردن غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

فلفل به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی در معده می شود و از هضم مناسب غذا جلوگیری می کند.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در پردازش و از بین بردن چربی شکم مفید هستند.

گادوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه شما را تا ناهار فعال نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

خال

کنجد طبیعتی گرم دارد و چربی شکم را می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود.به

دانه سیاه

سیاه دانه خواص زیادی برای سوزاندن و نازک شدن چربی شکم و پهلو دارد ، بنابراین آن را نادیده نگیرید.

چوب میخک.

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که برای کاهش وزن معده ، هر نوع غذایی نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی ضروری نیاز دارد.

آجیل چربی خوب و خوبی است و 28 گرم دانه در روز مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند روند کاهش شکم و لگن را بیشتر تقویت کند.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای رقیق کردن افراد سرد مزاج مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و سوخت و ساز بدن را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتما قبل از غذا برای گرم نگه داشتن بدن آب سرد بنوشید.برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن

فواید نوشیدن آب آشكار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. نوشیدن مقدار زیادی آب سرد نیز کالری می سوزاند. این امر به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا به دمای بدن برسد ، که به انرژی نیاز دارد. نوشیدن 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث می شود کلیه ها به جای کبد کار کنند ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. عملکرد مهم کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد توانایی دفع مواد زائد را از دست بدهد ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

چی

هل به دلیل خاصیت چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته بسوزانید.

کاهش شرایط معده.

این روزها تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

نازک شدن معده با دستگاه لاغری و ژل.

ابتدا باید بگوییم لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

دستگاههای لاغری شکمی محلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاههای مخصوصی که به شکم متصل شده و در حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزانند تا حدودی امکان پذیر است و باید با تغذیه و تحرک مناسب همراه باشد.

کرم ها و ژل های کاهش دهنده معده نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر در افراد دارای اضافه وزن و چاق رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ممکن است سریعترین راه برای کاهش وزن در شکم باشد ، اما در نظر گرفتن عواقب و خطرات و خطرات نیز مهم است.

جراحی لاغری بیشتر معده را تحت تاثیر قرار می دهد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کند.

انواع جراحی لاغری

بای پس معده Rox NY.

حلقه شکم (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید