غذاهای چربی سوز !! – مرکز تغذیه و تناسب اندام هارمونی.


در واقع ، این یک غذای چربی سوز یا داروی چربی سوز نیست. اصطلاح “غذای چربی سوز” برای اشاره به غذاهایی استفاده می شود که با تحریک متابولیسم ، کاهش اشتها یا کاهش مقدار کل غذای خورده شده ، چربی را کاهش می دهند. غذاهای زیاد متابولیسم را تحریک می کند. با این حال ، برخی از غذاها ، مانند فلفل قرمز ، ممکن است تأثیر بیشتری بر متابولیسم نسبت به سایر مواد داشته باشند. خوردن این غذاها با رژیم غذایی منظم می تواند منجر به کاهش وزن شود.

برخی از غذاها مانند آجیل می توانند اشتها را طولانی کنند. مصرف این غذاها می تواند اشتها را کنترل کرده و مصرف کلی غذا را کاهش داده و منجر به کاهش وزن شود.

چه غذاهایی کمک می کنند و به اصطلاح چربی سوز هستند؟

آجیل: آجیل سرشار از پروتئین و چربی های خوب است که هر دو در کاهش اشتهای طولانی مدت مفید هستند. و اینکه مردم می توانند بدون افزایش وزن ، آجیل را به رژیم غذایی سالم اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید