غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند.


برنج
برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمرات سیب زمینی در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث احساس قد بلندتر می شود. اما پخته شده ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات افراد دارای شاخص گلیسمی پایین (غذاهایی که قند خون شما را در مدت زمان طولانی بالا می برد) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی گندمی بیشتر بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری تنفس کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند ، حدود 25 درصد چربی کمتری دارند و وزن کمتری نسبت به افرادی که از آجیل خودداری می کنند ، دارند.

پنیر.

پنیر.
پنیر.

تحقیقات نشان داده است که افزودن لبنیات کم چرب و سرشار از کلسیم به رژیم غذایی کم چرب می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

کافی.

کافی.
کافی.

فقط یک فنجان قهوه در روز شما را از کاهش وزن باز نمی دارد. در واقع ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند گرسنگی شما را کمتر کرده و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می توانند به شما در حفظ وزن سالم کمک کنند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با استفاده از آن در مقادیر معقول و محدود ، همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که از شکلات در مقادیر کم استفاده کنید. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که با کنترل احساس گرسنگی به بدن در تولید انسولین کمک می کند. این باعث می شود که حذف یک وعده غذایی سالم به یک دسر ایده آل تبدیل شود.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت اشتهای شما را برآورده می کند ، بنابراین احتمال زیاد پرخوری وجود ندارد ، به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن تمام شیر بنوشید؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. خیلی بیشتر از غذا خوردن

دیدگاهتان را بنویسید