طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز فرا رسیده و سبزیجات سبز عالی هم همینطور!

تهیه محصولات محلی و در طول فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در آخرین و خوشمزه ترین اوج خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصل رشد سردتر. به چارت ، اسفناج و کلم سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها برای رادیکال های آزاد به بدن آسیب می رسانند ، ذراتی فرار هستند که توسط فعالیت آنزیمی طبیعی تولید می شوند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال موز تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا برشته کرد. ترکیبی از یک لمس پیچیده و جذاب با سوپ سیاه و خورش. اعضای خانواده کاسنی مانند آندف یا سیب زمینی سرخ کرده را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی کاسنی تلخ است ، بنابراین به جای آن به فویل شیرین یا شور مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

همانطور که امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، مطمئن شوید که سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و عمومی هفتگی خود را بررسی کرده و برای سلامت بیشتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر رفته اید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات شگفت انگیز پاییزی سالمی هستند که می توانند نیمی از بشقاب شما را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید