شیر شکلاتی: صبحانه بعد از ورزش؟


در طول سالها شنیده ایم که مردم می گویند شیر شکلات بهترین نوشیدنی برای بهبود بعد از ورزش است.

او می گوید: “این ترکیبی عالی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور کلی ، شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:

نوشیدنی ریکاوری اصلی.

بدن شما پس از ورزش های سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا ریکاوری و عملکرد خود را به حداکثر برساند.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوختگیری کنید

کربوهیدراتها سوخت اولیه بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به جبران ذخایر مهم کربوهیدرات ها کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی کنید

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و پرورش ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی آمادگی جسمانی در ورزش روزانه را درک می کنند. فقط گاهی اوقات نه. همیشه

درست است که صبحانه خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک صبحانه “کامل” است. اشتباه!

بیایید لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را امروز بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات تغذیه شکلات شیر ​​شکلاتی که از وب سایت سازنده تهیه کردم) است:

فقط برای یک بررسی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات ماهون ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و واقعیت این است که اگر شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بیش از حد خواهد بود !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که شیر گاو می تواند جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) را مختل کند. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی این نوشیدنی را می بینید ، فکر کنید که یک غذای دلپذیر است و باید از آن به صورت محدود استفاده کنید و باید برای مواقع خاص ، بعد از هر تمرین یا بازی ، رها شود. آن را به خود ندهید. کودک.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی.
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام از سیب زمینی شیرین و گوشت در امان بود.
  • پروتئین را با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه صاف کنید.

بسیاری از مواد دیگر در رژیم غذایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا صبحانه بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که بعد از غذا برای چه چیزی می خورید.

وعده غذایی یا صبحانه خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید