شار انرژی بالا برای از دست دادن چربی بهترین است

مردان و زنان معمولاً وقتی می‌خواهند چربی‌های زشت را از بین ببرند، به کاهش کالری خوردن یا کاردیوی چربی سوزی فکر می‌کنند، آنها به Energy Flux فکر نمی‌کنند. بعد از اینکه در آینه نگاه می‌کنند و دسته‌های عشق را روی کمربندشان برآمده می‌بینند، جملاتی مانند “من باید رژیم بگیرم” یا “باید به فرم خوب برسم” می‌گویند. این اولین اشتباه آنها در هنگام از بین بردن چربی های زشت است.

رژیم گرفتن به تنهایی یا ورزش به تنهایی راه حلی برای از بین بردن چربی های زشت نیست. شما باید هر دو را ترکیب کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

دکتر جان براردی از اصطلاحی به نام «شار انرژی» یا «G Flux» برای توضیح ترکیب صحیح رژیم غذایی و ورزش برای از بین بردن چربی و ساختن اندامی جذاب استفاده می کند. به زبان ساده، Energy Flux تعادل بین انرژی دریافتی (غذایی که می خورید) و هزینه انرژی (کالری هایی که می سوزانید) است.

بیایید به مثال های مختلف Energy Flux نگاه کنیم تا بفهمیم کدام یک برای کاهش چربی و ساختن بدنی که می توانید به آن افتخار کنید بهترین است…

شار انرژی مثال ۱: کم بخور – کم ورزش کن

بسیاری از مردم با غذای کم و ورزش کم زندگی می کنند. انرژی بسیار کمی وارد می شود و انرژی بسیار کمی صرف می شود. این منجر به ظاهری ضعیف، لاغر و ضعیف می شود.

شار انرژی مثال ۲: زیاد بخورید – کمی ورزش کنید

این مثال از شار انرژی تا حد زیادی رایج ترین مثال است. انرژی زیادی وارد می شود و انرژی بسیار کمی مصرف می شود. نتیجه انرژی زیاد و مصرف بسیار کم منجر به مازادی می شود که بدن آن را به عنوان چربی ذخیره می کند. همانطور که احتمالاً به خوبی می دانید، اگر بدنی لاغر، عضلانی و ورزشی می خواهید، چربی اضافی آن چیزی نیست که می خواهید. (اگر اینطور بود، تقریباً هرکسی که می‌شناسم، تصویری از سلامت، تناسب اندام و هیکل کامل خواهد بود).

شار انرژی مثال ۳: کمی بخور – زیاد ورزش کن

الان داریم حرف میزنیم این جایی است که اکثر مردم فکر می کنند شار انرژی آنها باید باشد. به هر حال، اگر مثال شماره ۲ بدترین مثال باشد، این “تصویر آینه ای” باید بهترین باشد، درست است؟

محدود کردن کالری از طریق رژیم غذایی و استفاده از انرژی با ورزش به این معنی است که انرژی مصرف شده بیشتر از مقدار موجود است. این باعث کمبود انرژی می شود، به این معنی که بدن برای سوخت باید چربی بسوزاند. و این عالی است … حداقل در نگاه اول.

اما آنچه در طول زمان اتفاق می افتد این است:

۱) کاهش شدید کالری باعث کاهش عملکرد نیز می شود.

۲) بدن شما انرژی کافی برای عضله سازی یا ایجاد تغییرات دیگر برای بهبود عملکرد یا ظاهر ندارد.

۳) عضله نیز در مبارزه برای تامین انرژی کافی برای انجام حجم بالای تمرین قربانی می شود.

بنابراین نتیجه واقعی این نوع شار انرژی در دراز مدت بدنی است که به معنای واقعی کلمه خود را آدمخوار می کند تا تعادل انرژی را حفظ کند و شما را ضعیف، ضعیف و خسته نشان دهد.

بنابراین، چه چیزی باقی مانده است؟

شار انرژی مثال شماره ۴: زیاد بخورید – زیاد ورزش کنید

اگر مقدار زیادی غذای سالم و مغذی بخورید و از این انرژی برای انجام حجم بالایی از تمرینات موثر استفاده کنید… فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

بدن شما با عضله سازی و ایجاد سایر تغییرات فیزیکی با سطح بالاتر فعالیت سازگار می شود و مواد مغذی برای ایجاد این تغییرات در دسترس است. نتیجه: بدنی عضلانی و متناسب با چربی بدن بسیار کم.

بنابراین، اگر می خواهید چربی بسوزانید و بدنی عضلانی و متناسب را به نمایش بگذارید، مقدار زیادی غذای خوب و ورزش زیاد تعادل انرژی مناسبی است. (این درست است؟) همانطور که می بینید، High Energy Flux انتخاب واضحی است!

اگر می‌خواهید چربی‌ها را از دست بدهید و نتیجه این کاهش چربی بدنی قوی، لاغر و ورزشکار باشد، باید شار انرژی بالا ایجاد کنید. شما به انرژی (خوب) زیادی نیاز دارید که وارد شود و انرژی (خوب) زیادی صرف شود. فقط رژیم نگیرید فقط ورزش نکنید یک رژیم غذایی سالم و ورزش فراوان را برای شار انرژی بالا ترکیب کنید و به نتایج کاهش چربی که می خواهید برسید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر