سیب کارامل تند کدو تنبل: آشپزخانه غذای تمیز با Jan De Atri



سیب های کارامل تند کدو توسط RM Chef ، John D. Atri.

سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل

محتوا:

  • 1 سیب (قرمز ، پوست کنده و تکه تکه شده)
  • 2 قاشق غذاخوری جایگزین شکر نهایی (شکر براون)
  • 1/2 قاشق چایخوری پای کدو تنبل ماسالا
  • سس کارامل والدن فارمز

دستورالعمل ها:

  1. تابه را روی حرارت کم تا متوسط ​​گرم کنید و با اسپری آشپزی نچسب کالری صفر کالری بپاشید.
  2. سیب ها را اضافه کنید ، شکر قهوه ای را هم بزنید و ادویه های پای کدو تنبل را روی آن بپاشید.
  3. بجوشانید و به هم زدن ادامه دهید تا سیب ها نرم شوند و شکر از بین برود.
  4. آن را از روی حرارت بردارید و در یک کاسه کوچک ، روی آن را با سس کارامل و ادویه های اضافی پای کدو تنبل قرار دهید.

رونوشت ویدئویی

آیا می توانید برای پاییز یک دسر خوشمزه تر از برش های سیب برای پاییز ، با ادویه کدو تنبل و سس کارامل بپاشید؟ خوب ، بگذارید آن را جذاب تر کنم. این دستور تا آنجا که می توانید گناهکار باشید. در واقع ، تنها کالری مصرف شده در اینجا از یک سیب است. در حال حاضر غذا به روش کوه سرخ تمیز است.

سیب کارامل ماسالا کدو تنبل ، نه تنها خوشمزه ، بلکه یکی از سریع ترین و ساده ترین غذاهایی است که تا به حال تهیه کرده اید. در اینجا همه آنچه شما نیاز دارید: یک سیب در هر وعده ، من از یک خانم صورتی تند قرمز ارگانیک ترد استفاده می کنم. برای شیرین کردن این غذا ، شکر قهوه ای بدون کربوهیدرات بدون کربوهیدرات ، مقداری پای کدو حلوایی و سس کارامل بدون قند بدون دیزل و بدون کالری اضافه کنید. بنابراین ، بیایید آشپزی کنیم.

سیب خود را بگیرید و پوست آن را جدا کنید. این نوع ارز برای این غذا مناسب خواهد بود. سپس هسته را برش داده و به قطعات کوچک برش دهید. حالا ، من دوست دارم یک لیمو تازه بگیرم و کمی روی سیب فشار دهم که مانع از قهوه ای شدن آن می شود و یک تکه کوچک کوچک برای مکمل شیرینی اضافه می کند. شما به یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای روشن ، نصف قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل و یک قاشق چایخوری احتیاج دارید و من می خواهم فقط یک نمک نمک به سیب ها اضافه کنم تا طعم آن ظاهر شود. بیایید به سراغ اسکلت برویم. تابه را با اسپری پخت بدون کالری بپاشید ، حرارت را افزایش دهید و سپس برش های سیب ، شکر قهوه ای ، ادویه پای کدو و کمی نمک را اضافه کنید. سپس فقط اجازه دهید کل خوب بجوشد.

البته می دانید که سیب برای شما عالی است. آنها سرشار از ویتامین C هستند و با خطر کمتر بسیاری از بیماریهای مهم مانند دیابت و سرطان ارتباط دارند. و از آنجا که سرشار از فیبر و آب هستند ، غذای رژیمی خوبی هستند زیرا چیزی برای پر کردن وجود دارد. حالا شما اغلب سیب ها را هم می زنید و می پزید تا نرم شوند اما نرم نباشند. و این در مورد آن است. من فکر می کنم این غذا برای یک دسر پاییزی و همچنین یک غذای جانبی برای فیله مرغ یا گوشت خوک بدون چربی مناسب است. پس از اینکه سیب ها تمام شدند ، آنها را با قاشق داخل ظرف بریزید. مقداری ادویه پای کدو تنبل بپاشید و آخرین قسمت آن یک قطره سس کارامل Walden Farms است ، باز هم بدون کالری اضافی. سیب کارامل ماسالا کدو تنبل: عاشق این دستور پاییزی دوست داشتنی باشید.

برای بهترین دستور العمل های تمیز خوردن Red Mountain Way ، از RedMountainweightloss.com دیدن کنید

جان دی اتری سرخ کوه سرآشپز رسمی آشپزخانه است که انواع ویدئوهای آموزشی در مورد نحوه طبخ غذاهای سالم برای بیماران ارائه می دهد.

با سابقه گسترده ای در صنعت غذا به عنوان صاحب رستوران ، توزیع کننده غذاهای لذیذ و نویسنده کتابهای آشپزی ، تخصص جان تقاضای زیادی دارد. در واقع ، این برنامه در 92.3 FM KTAR ، Arizona Midday ، Sonoran Living ، مجله ققنوس و بسیاری دیگر ، از جمله میزبانان رادیویی در رسانه های ققنوس ارائه شده است.

دستور العمل های خوشمزه تر را ببینید نحوه طبخ Red Mountain Way را از سری آشپزخانه RM Clean Eating Kitchen با سرآشپز Red Mountain John De Atri بیاموزید!

دیدگاهتان را بنویسید