رژیم غذایی سرخپوشان یا محل غار – مرکز تغذیه و تناسب اندام هارمونی.


غذاهای رژیم پالئو:
گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، مرغ ، بوقلمون ، گوشت خوک و غیره.
ماهی و غذاهای دریایی: ماهی آزاد ، میگو ، صدف و
تخم مرغ: تخم مرغ قوی ، محدوده یا امگا 3 قوی است.

سبزیجات: کلم بروکلی ، فلفل ، پیاز ، هویج ، گوجه فرنگی و ؛
میوه ها: سیب ، موز ، پرتقال ، گلابی ، آووکادو ، توت فرنگی ، زغال اخته و موارد دیگر.
غده ها: سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، سیب زمینی ، شلغم و ؛
آجیل و دانه ها: بادام ، آجیل ماکادمیا ، گردو ، فندق ، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو و …
چربی ها و روغن های سالم: روغن زیتون فوق بکر ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و غیره.
نمک و ادویه جات ترشی جات: نمک دریا ، سیر ، زردچوبه ، رزماری و سایر موارد ، در غیر این صورت ، فقط مطمئن شوید که همیشه به دنبال گزینه های فرآوری کمتری هستید.

سیستم اصلاح شده Paleo
محدودیت های رژیم غذایی سرخپوشان و توسعه علم تغذیه و درک اینکه برخی از اقلام رژیم پالئو می توانند با غذاهای سالم جایگزین شوند ، بسیاری از مواد جدید به رژیم غذایی پالئو اضافه شده است ، مانند برخی از غلات بدون گلوتن مانند برنج. کره و روغن استاندارد.
موارد زیر را می توان در حد متعادل و به مقدار کم در رژیم غذایی سرخپوشان استفاده کرد.
الکل: شراب قرمز با کیفیت بالا حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید است.
شکلات تلخ 70 and و بالاتر.

لیست خرید ساده رژیم غذایی Paleo.
انواع مختلفی از غذاها وجود دارد که می توانید در رژیم پالئو بخورید.

گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، گوشت خوک و غیره
طیور: مرغ ، بوقلمون و
ماهی: ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، ماهی خال مخالی و 2 عدد تخم مرغ.
سبزیجات تازه: سبزیجات ، کاهو ، گوجه فرنگی ، فلفل ، هویج ، پیاز و ؛
سبزیجات منجمد: کلم بروکلی ، اسفناج ، سبزیجات مخلوط و ؛
میوه ها: سیب ، موز ، گلابی ، پرتقال ، آووکادو.
انواع توت ها: توت فرنگی ، زغال اخته و غیره
آجیل: بادام ، گردو ، آجیل ماکادمیا ، بادام فندقی کره روغن نارگیل روغن زیتون زیتون سیب زمینی شیرین
ادویه جات ترشی جات: نمک دریایی ، فلفل ، زردچوبه ، سیر ، جعفری و … بهتر است همه وسوسه های ناسالم را از جمله نوشیدنی های شیرین ، شیرینی ، شیرینی ، کلوچه ، نان ، بستنی و غلات از خانه خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید