دیابت نوع ۲ – انرژی ذهنی خود را با این راه حل های سریع برای کمک به تثبیت قند خون افزایش دهید

افراد با انگیزه مبتلا به دیابت نوع ۲ که شروع به ایجاد تغییرات در سبک زندگی خود می کنند می توانند تقریباً بلافاصله فواید سلامتی فوق العاده ای داشته باشند. تغییر درازمدت ممکن است دشوار باشد – به همین دلیل است که در زمان نیاز به دنبال کمک هوشمندانه است. پزشک یا متخصص تغذیه شما می تواند به شما کمک کند.

آیا در اواسط بعد از ظهر احساس کسادی می کنید؟ چه در اواسط بعد از ظهر خواب‌آلودگی باشد که به نظر می‌رسد هر روز دچار آن می‌شوید یا نمی‌توانید صبح از خواب بیدار شوید: خبر عالی این است که می‌توانید با چند استراتژی هوشمندانه بر احساس خود تأثیر بگذارید. آنچه روزانه می خورید تأثیر مستقیمی بر میزان هوشیاری ذهنی شما خواهد داشت، بنابراین با چند تغییر سریع در برنامه غذایی روزانه خود، می توانید به سرعت انرژی ذهنی که زمانی برای جلوگیری از رسیدن به آن وجود داشت را به دست آورید. آن غذاهای پر کربوهیدرات

در اینجا نحوه …

از خوردن صبحانه یا ناهار بدون کربوهیدرات خودداری کنید. ابتدا مطمئن شوید که از خوردن صبحانه یا ناهار حاوی کربوهیدرات خودداری می کنید. این شاید بزرگ‌ترین اشتباهی است که اکثر دیابتی‌ها مرتکب می‌شوند و قطعا به قیمت انرژی ذهنی آنها تمام می‌شود.

با مصرف زیاد کربوهیدرات‌ها، مغز شما مقدار بیشتری سروتونین ترشح می‌کند که با افزایش قند خون احساس خوبی در شما ایجاد می‌کند – اما در عین حال خواب‌آلود.

در عوض، مصرف کربوهیدرات خود را تعدیل کنید و مطمئن شوید که پروتئین و چربی های سالم را نیز با وعده غذایی خود دریافت می کنید.

با امگا ۳ سوخت کنید. در مرحله بعد، همچنین مطمئن شوید که رژیم غذایی شما سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است. اینها را می توان در …

  • انواع چرب ماهی،

  • گردو و همچنین

  • روغن بذر کتان

سعی کنید هر روز حداقل یک وعده غذای غنی از امگا ۳ دریافت کنید و علاوه بر آن، روغن ماهی را تکمیل کنید. این به شما کمک می کند تا ذهن خود را از نظر ذهنی تیز نگه دارید و علائم زوال شناختی را کاهش دهید.

مصرف کافئین را آسان کنید. در حال حرکت باشید، پس مطمئن شوید که کافئین را به راحتی مصرف می کنید. ممکن است فکر کنید افراط در یک قهوه غلیظ بهترین راه برای بازیابی سریع انرژی ذهنی مورد نظرتان است – اما به آرامی قدم بردارید.

در حالی که در ابتدا ممکن است از نظر ذهنی احساس بیشتری داشته باشید، وقتی از بین رفت، احساس خواهید کرد کمتر هوشیار و حتی ممکن است شروع به احساس خواب آلودگی کند.

اگر می خواهید کافئین مصرف کنید، آن را به حدود ۱۰۰ میلی گرم محدود کنید.

میان وعده در آجیل. در نهایت، اگر بعد از ظهر به یک میان وعده سریع نیاز دارید، مقداری آجیل را امتحان کنید. آجیل ها عالی هستند زیرا منبع غنی ویتامین E هستند که می تواند به جلوگیری از زوال شناختی نیز کمک کند.

به علاوه، کربوهیدرات کمتری دارند، بنابراین با اولین نکته ذکر شده مطابقت کامل دارند.

بنابراین این نکات هوشمندانه و سالم را در هنگام تلاش برای ارتقای سطح قند خون، تمرکز، تمرکز و انرژی ذهنی بهتر در ذهن داشته باشید. شما قدرت مستقیمی برای تأثیرگذاری بر احساس خود دارید، بنابراین شروع به مهار قدرت خود کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر