تنقلات شیرین سالم | دنیای تغذیه


میان وعده های سالم و شیرین

آیا هوس شما معمولاً به معنای یک آب نبات، یک جعبه پر از کلوچه یا یک پیمانه بستنی است؟ آیا به دنبال گزینه های میان وعده سالم هستید؟ خبر خوبی داریم! شما می توانید بدون اینکه کاملاً از سبک زندگی سالم خود دست بکشید، شیرین ترین چیزها را در زندگی تجربه کنید.

تنقلات سالم زیادی وجود دارد که می تواند به کاهش وزن کمک کند. به راحتی در این ذهنیت گیر می کنید که چیزی به نام میان وعده های «سالم» وجود ندارد، اما لازم نیست اینطور باشد! در واقع، تعداد زیادی تنقلات شیرین سالم برای خرید در فروشگاه مواد غذایی محلی شما یا دستور العمل های آسان برای امتحان کردن در خانه وجود دارد. این ۱۰ میان وعده لاغری خوشمزه و سالم به شما اطمینان می دهد که بدون هیچ گناهی احساس رضایت می کنید!


نیش پروتئین Onet

به دنبال یک میان وعده گیاهی و میوه ای هستید؟ باید تلاش کنی نیش پروتئین Onet! این میان وعده سالم که از شصت میوه و گیاه درست شده است، طعم تغذیه ای بسیار قوی دارد. از بادام هندی نارگیل شکلاتی و خمیر شیرینی شکلاتی گرفته تا کره بادام زمینی شکلاتی، میان وعده سالم مورد علاقه جدید شما جوانه های چشایی شما را برآورده می کند و به عضلات در حال بهبودی شما سوخت می دهد.

مواد مغذی ضروری: پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان ها و آلکالوئیدها از طیف گسترده ای از گیاهان، میوه ها، سبزیجات، آجیل، دانه ها و قارچ ها

نیش پروتئین Onet


خرما با بادام و خرما

چه کسی گفته شما نمی توانید سالم باشید و همچنان ترافل بخورید، این خرمای بادام خوشمزه را امتحان نکرده است. بله، شما می توانید در حالی که هنوز ترافل می خورید به اهداف تناسب اندام خود برسید. این دستور پخت از جوانه آشپزخانه این یک نسخه سالم برای سلامتی شما، از کره بادام، وانیل، و خرمای مدجول ارائه می دهد. از آنجایی که این ترافل ها مفید هستند، با خیال راحت «زیاد» بخورید.

مواد مغذی ضروریپروتئین از کره بادام

خرمای ترافل با بادام

پوست دانه کدو تنبل شکلاتی تیره

را طعم دانه کدو تنبل شکلاتی تیره BarkTHINS دانه‌های کدو تنبل غنی از پروتئین را با شکلات تلخ ترکیب می‌کند تا یک شکلات ترد خوشمزه و ترد ایجاد کند. یک وعده حاوی ۲۳۰ کالری و ۷ گرم پروتئین است.

مواد مغذی ضروریپروتئین دانه کدو تنبل

پوست را نرم می کند

شیرینی شکلاتی Hi-Keto Mini

ایده آل برای افرادی که رژیم کتو دارند یا افرادی که هوس شیرینی های شکلاتی بدون احساس گناه دارند. آنها کربوهیدرات و قند کمی دارند و دوستدار کتو هستند کوکی های کوچک تهیه شده با مواد طبیعی از جمله آرد بادام، روغن نارگیل و کلاژن.

مواد مغذی ضروریکلاژن هیدرولیز شده برای سلامت پوست، ماهیچه ها و مفاصل عالی است.

سلام کیتو کوکی ها


SMASHMALLOW دارچین کورو

اگر هوس مارشمالو دارید، این مارشملوهای دارچینی درجه یک برای میان وعده های سالم ساخته شده اند. اسمشمیلو فقط حاوی مغذی ترین مواد از جمله شکر ارگانیک، شربت تاپیوکا و آب میوه و سبزیجات است. یک وعده از این غذای خوشمزه تنها ۸۰ کالری دارد.

مواد مغذی ضروری: یک لمس کلسیم

سنگ شکن


کیک کرن بری

هنگامی که هوس شیرینی های پر از شکر می کنید، یک جایگزین سالم پیدا کنید. کلوچه بلوبری جایگزین بهتری برای بسیاری از محصولات پخته شده مورد علاقه شما در صبحانه است. این دستور پخت از نخود و زعفران این شامل مواد مغذی بیشتری است، بر خلاف نوع خریداری شده در فروشگاه.

مواد مغذی ضرورییک فنجان ماست یونانی نه تنها این پنکیک ها را مرطوب و سبک می کند، بلکه منبع جذابی از کلسیم، پتاسیم و ویتامین ها را نیز فراهم می کند.

مافین تمشک سالم


بیسکویت ساندویچی خام

اگر می توانید بدون احساس گناه برای صبحانه کلوچه بخورید. خوب حالا شما می توانید. این کوکی‌های خوشمزه دارای یک لایه خامه‌ای از شیر بادام، پنیر خامه‌ای و شربت افرا هستند که مطمئناً جوانه‌های چشایی شما را به یک سفر سرگرم‌کننده می‌فرستند. دستور تهیه را از تخته سیاه.

مواد مغذی ضروری: منیزیم از بادام

کوکی های خام

بارها باقلوا سرخپوشان

باقلوا بارها کاملاً خوشمزه و سالم هستند و به جای خمیر فیلو معمولی حاوی وعده های آجیل و بادام هستند. باقلوا در این بارهای ساده یک آرایش غذای سالم را از ترد لپه.

مواد مغذی اساسی: آهن از گردو

بارهای باقلوا سرخپوشان

گلابی + عسل + ماست یونانی

با ترکیب گلابی تازه با عسل و ماست یونانی، تمام لذت شیرین گلابی سرخ شده و سس خامه ای را بچشید. ماست یونانی موجود در این میان وعده میوه ای مقدار زیادی پروتئین اضافه می کند و افزودن گلابی آب پز تمام مواد مغذی خام میوه را به شما می دهد.

مواد مغذی اساسی: فیبر از گلابی

ماست یونانی گلابی
اعتبار: https://www.eatgood4life.com/pears-yogurt-and-granola-bowl/

برش های ماست نارگیل و انبه

ترکیب غنی ماست انبه و نارگیل خامه ای و خوشمزه است. تکه های انبه یخ زده را ذخیره کنید تا هر بار که این میان وعده سالم را درست می کنید، انبه را تکه تکه نکنید. اگر می‌خواهید اوضاع را عوض کنید، ماست را در نارگیل خرد شده، برش‌های موز و آجیل ماکادمیا بریزید.

مواد مغذی اساسی: ویتامین A از انبه

ماست انبه
اعتبار: https://recipes.timesofindia.com/us/recipes/healthy-mango-yoghurt/rs57517736.cms

دور


بفرمایید! ۱۰ میان وعده سالم. این میان وعده های شیرین و سالم به رفع هر هوس یا هوس شیرینی کمک می کند. آسان برای تهیه و طعم آسان تر؛ این تنقلات شیرین را ذخیره کنید و آنها را برای شما مفید کنید.

از شکلات، میوه، تکه های پروتئینی و هر چیز دیگری، ما همه دستور العمل ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا انواع میان وعده های خوشمزه و مغذی درست کنید. هوس می تواند به سرعت در شما ایجاد شود، بنابراین داشتن چند گزینه سالم در دسترس می تواند تفاوت را ایجاد کند.

دستور العمل های سالم بیشتر از Nutrition Realm:

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر