تصویر زیر از وبلاگ Wordstream (8) – نظریه سنگ است


تصویر زیر مربوط به وبلاگ Wordstream است
سئو چیست، سئوی فنی چیست، سئو داخلی چیست، سئوی سایت چیست

همین امر تا امروز ادامه داشته است. این بدان معنی است که رتبه امروز ۲ پله سقوط کرده است، هفته آینده می تواند ۵ پله صعود کند. یکی از دغدغه های بسیاری از افراد اعتماد به افراد یا شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو است. تمام تبدیل های ترافیکی با کیفیت بالا فقط شامل بازدیدکنندگانی می شود که واقعاً به محصولات، داده ها یا سایر منابعی که سایت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند. محتوای اصلی (مقالات، متن، تصاویر، ویدئوها، ارائه ها، اینفوگرافیک ها، نظرات و غیره)، بدون کپی یا کپی مقالات از سایر سایت های موجود. سعی کنید قبل از انتشار مقالات خود، این فرآیند را روتین کنید. سرعت سایت شما نیز مستقیماً به نوع هاست شما بستگی دارد، بنابراین در انتخاب هاست خود دقت کنید و بر اساس تعداد فیدها و کاربران آنلاین سایت خود هاست خود را انتخاب کنید.

همیشه لازم نیست محتوای جدیدی برای سایت خود ایجاد کنید. با آگاهی از این موضوعات، سایت شما به راحتی می تواند محتوای جدید و جذاب تولید کند. این الگوریتم یک سال پس از پاندا به گوگل اضافه شد و برای مبارزه با پیوندهای اسپم طراحی شده است. بازاریابان و سئوکاران ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند زیرا گوگل این قوانین را منتشر نکرده است و از طرف دیگر موتورهای جستجوی اصلی مزیت رقابتی خود را رها نمی کنند. وقتی موتورهای جستجو صفحات شما را می خوانند، یکی از مواردی که به آن توجه می کنند عنوان صفحه و توضیحات عنوان صفحه است. به پایین بروید و ۱۰ نتیجه برتر را به دقت بررسی کنید. از آنجایی که وب سایت ها در حال تکثیر و تلاش برای پیمایش و ظاهر شدن در چشم موتورهای جستجو هستند، ما هر روز متوجه تغییراتی در الزامات الگوریتم های موتورهای جستجو می شویم. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات وب، انتقال از یک سایت به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و خزیدن در آنها استفاده می کنند. ساده‌ترین راه برای یافتن محتوایی که ایجاد می‌کنید این است که از مزایای Google استفاده کنید، زیرا آنها قبلاً کار خوبی برای درک آنچه کاربران در مورد جستجوهای مختلف دوست دارند انجام داده‌اند.

اندازه تصویر را بهینه کنید، هرچه اندازه تصویر کوچکتر (به بایت) باشد، بهتر است. به عبارت ساده، چندین سرور میزبان و آپلود تصاویر شما هستند که روند آپلود را سرعت می بخشد. شما می توانید همه بازدیدکنندگان را به جهان جذب کنید، اما اگر آنها به سایت شما بیایند زیرا گوگل به شما می گوید که سایتی در رایانه های اپل دارید، برای مثال، وقتی در واقع یک کشاورز هستید که سیب می فروشید، آن بازدیدکنندگان احتمالا شما را ترک خواهند کرد. بدون هیچ تاخیری اگر اکنون این صفحات را مسدود کنید، گوگل دیگر نمی تواند به جستجو ادامه دهد. پس از آن، اگر محصول شما نتایج جستجوی زیادی داشته باشد، رتبه بهتری از گوگل کسب خواهید کرد. شما به ازای هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما انجام می دهد هزینه پرداخت می کنید. برای رتبه بندی صفحه خود در نتایج جستجوی ارگانیک نیازی به پرداخت هزینه ندارید! نتایج جستجوی ارگانیک: نتایج رایگان در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) مربوط به درخواست کاربر. اما نتایج جستجوی رایگان با این تبلیغات متفاوت است زیرا آنها بر اساس الگوریتم های جستجوی ارگانیک موتورهای جستجوی رایگان رتبه بندی می شوند. این اطلاعات برای GS ᠎ A Cont ᠎ en t Genera به DE MO جدا شده است.

ترافیک ارگانیک: به تعداد کاربرانی که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک به سایت شما می آیند اشاره دارد. کاربران بیشتر بر روی نتایج جستجویی که نزدیک به ابتدای SERP ظاهر می شوند کلیک می کنند، به همین دلیل است که اهمیت دارد. از استراتژی سئوی خود استفاده کنید تا جایی که می توانید صفحات مرتبط را در سایت خود قرار دهید. امروزه با افزایش روزافزون استفاده از اینترنت و البته طراحی وب سایت های مختلف برای مشاغل بزرگ و کوچک، دیده شدن وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. یکی از مهمترین سوالات در طراحی و اجرای استراتژی سئو این است که آیا سایت بهینه سازی موتور جستجوی خود را برای گوگل بسازیم یا برای کاربر! به طور معمول، زمانی که محتوایی را در سایت وردپرس خود منتشر می کنید، گوگل بازه زمانی خاصی را برای خزنده گوگل تعیین می کند تا از سایت شما بازدید کند.