با غذا ، تناسب اندام و تفریح ​​، زندگی تازه ای ایجاد کنید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شروع بهار و شکوفایی کامل تابستان ، این زمان مناسب برای ارزیابی زندگی جدید شخص شماست. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین زمان ببرد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما بگوییم تیم ما است در اینجا به شما کمک می کند تا شما را راهنمایی کرده و خوشحال کنید.

حلقه سوپ

باران آوریل گل های مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! 4 آوریل با روز جهانی هویجث، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این شادی نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر اینکه غذای مورد علاقه خرگوش های کارتونی است ، علاوه بر کمبود ، طعم و بافت ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). هویج علاوه بر مواد مغذی بیشماری که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را آماده کرده ایم که در قدم شما کمی امید می دهد. در صورت تمایل می توانید دستور العمل را چاپ و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

محتوا:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 قوطی آبگوشت گیاهی

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر را به مزه ، نمک و فلفل را مزه دار کنید

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. سیب زمینی ها را پوست گرفته و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، مربا و آبگوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شوید. همه اش را بخور

اعضای یادمان ما

آگاهانه_محتوا 87

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” آیا این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما برای شما آورده است ، ਆਈ Chetan_Sooch در IG.87. رژیم غذایی او یکی از دلایل اصلی ارسال پیام برای ایجاد انگیزه برای بهتر شدن است. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز یک روز پا را از دست نمی دهد. یا بیشتر. یا سینه. با مدارهایی که عضلات او را از بین می برد ، او کار ساده ای را برای سهولت تمرین انجام می دهد. در واقع ، او یک قفسه سینه ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی با فک روی زمین مشاهده کردید. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار تمرین کرده است. 3 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سختی جسمی و روحی یک خواسته در ارتش است. هنگام خروج از ارتش ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من اعتماد کردند که بیشتر از من هستند و معیار را تعیین کردند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی وجود دارد. من رابطه بدی داشتم و احساس کردم شکسته شده ام. می خواستم نگاهم را از غم و عصبانیت تغییر دهم. فکر می کنم بسیاری از مردم سفر خود را به همین شکل آغاز می کنند. شما احساس جذابیت می کنید و می خواهید برای طرف مقابل خود احساس جذابیت کنید. علاوه بر جراحاتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، روی کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم تمرکز کردم. من دوست دارم از این ایده ها استفاده کنم تا وقتی در باشگاه هستم ، آن را به کار خود تبدیل کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. واقعیت این است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما یک نفر قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد بر ارتباطات تناسب اندام. او اکنون در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی انجام می دهد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم ؛ تماشای تمرین او باعث می شود خلاق تر باشم.
  3. درمان شما در روز خیانت چیست؟
    خروج من از Gyro است. اینجا یک مکان مدیترانه ای است که من از آن دیدن می کنم ، و این مدت طولانی بهترین ژیروسکوپ برای من بوده است یا من از Fresco Taco Spot دیدن خواهم کرد (فقط سه شنبه ها).
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت خود را بگیرید اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین روی اتصال تناسب اندام چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در Allen ، TX One. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برای من شیرینی درست کرد. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفته اند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. همچنین ، زمینه ای که وجود دارد ؛ من عاشق کار در زمینه ای هستم که احساس می کنم حرفه ای است.
  6. نقل قول الهام بخش شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبری !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات عاقلانه تر و تمرینات عالی ، @Chetan_Sochant77 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خودی اعلام شده از قصد ،oh.hey.its.chante تمرینات شما را با هدف انجام می دهد. او از ما می خواهد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که ما در حال سقوط هستیم. هنگامی که شکست می خورید متوقف کردن آن آسان است ، اما با توجه به نگرانی ، “هر روز یک فرایند در حال انجام است”. یکی از بهترین ویژگی های او علاقه او به بهترین نسخه از خود است – حتی اگر به معنای پشت سر گذاشتن اهداف تناسب اندام باشد. او به ما می گوید اشکالی ندارد. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و همیشه ما را تشویق می کند تا به مسیر اصلی بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن بهoh.hey.its.chante برای تأیید و الهام بخش بیشتر زندگی در اینستاگرام.

به جلو ادامه دهید

در این ماه ما سوالی در مورد مزایای پیاده روی در رسانه های اجتماعی پرسیدیم. برای کسانی که عاشق ورزش هستند ، پیاده روی می تواند یک کار دلهره آور به نظر برسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند یک مزیت بزرگ برای سلامتی شما باشد.

فقط یک مفصل 30 دقیقه ای می تواند کمک کند:

  • سلامت قلب را ارتقا دهید
  • کاهش خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • صبر را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

اگرچه 30 دقیقه مهم است ، اما پیاده روی تنها مزایای سلامتی شما را افزایش می دهد. اگر خود را قادر به انجام 30 دقیقه پیاده روی در روز نمی دانید ، چند گزینه که در برنامه خود قرار دهید نیز ممکن است مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دور از محل کار ، یا تخلیه اتوبوس قبل از یک توقف
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و ادامه دهید

مهم نیست چگونه راه می روید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. سلامت شما را بهبود می بخشد و به تناسب اندام و شادکامی شما کمک می کند.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، اختلاف نظر چندانی در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزن آزاد یا ماشین. در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهترین این دو ، آن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما پاسخ را کنترل کردیم؟ کمی ، اما هیچ تمرینی بیشتر از دیگری سودمند نیست ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای دریافت مزایای فوق العاده وزنه های آزاد ، نیازی به تمرین برای Strongman® ندارید. در واقع ، وقتی کالری بیشتری با توده نازک تری (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو بسوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مشکل دار را از دست بدهید یا از دست بدهید ، تمرین با وزنه یک افزودنی عالی برای روال تناسب اندام شما است.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را تسریع می کند
  • خیلی زیاد!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید خود را خجالت زده یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم اتصال تناسب اندام بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر نشان دادن ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش را ترجیح می دهید کار کنید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکدیگر را ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! بهترین ورزش آن است که از آن لذت ببرید.

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضای مخصوص با وزنه های رایگان و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و این بهترین فرصت برای تنفس هر چند وقت یکبار و تحسین فضای باز است. عطر گل یا علف تازه بریده شده. بارش باران یا بازگشت حیات وحش را مشاهده کنید. این زمان از سال زندگی و خوشبختی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه آن را بگیرید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید