اصول کاهش وزن برای نتایج موفقیت آمیز

آیا اضافه وزن دارید و می خواهید آن را تغییر دهید؟ نگران نباشید، کاهش وزن آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مصمم باشید و اجازه ندهید فریب این همه تجهیزات براق و گرانقیمتی را که در تلویزیون به فروش می رسد بخورید. شما باید از اصول اولیه کاهش وزن، یعنی رژیم غذایی، ورزش و زمان مناسب خواب آگاه باشید. به کاهش وزن به عنوان هرمی فکر کنید که یک رژیم غذایی متعادل روی آن قرار دارد. بلافاصله بعد از رژیم ورزش می آید و اساس آن یک خواب خوب شبانه حداقل هشت ساعت در روز است.

رژیم غذایی متعادل به چه معناست؟ این به معنای کم خوردن یا خوردن وعده های غذایی مناسب برای بیمار بیمارستان نیست. این بدان معناست که رژیم غذایی خود را با نیازهای انرژی خود متعادل کنید. این تعادل به نفع نیازهای انرژی است، یعنی زمانی که می خواهید وزن کم کنید. بنابراین اصطلاح برای این تولید کمبود انرژی / کالری است. پس از رسیدن به کمبود انرژی، به طور خودکار وزن کم خواهید کرد.

افزودن گیاهان دارویی به رژیم غذایی شما سرعت کاهش وزن شما را حتی بیشتر می کند. تحقیقات چنین گیاهان طبیعی را یافته اند که نه تنها به کاهش وزن کمک می کنند، بلکه نشاط مورد نیاز برای ورزش را نیز فراهم می کنند. نمونه ای از آن گانودرما است، ماده ای که در قارچ ریشی یافت می شود. گانودرما انرژی و نشاط لازم برای یک رژیم غذایی متعادل و انرژی کافی برای تمرینات قلبی عروقی را فراهم می کند.

سایر منابع گیاهی درآمد عبارتند از چای سبز، روغن ماهی (غنی از اسیدهای چرب امگا ۳)، پرتقال تلخ، افدرا، گارسینیا، کامبوجیا، گوارانا، گوگول، اسپیرولینا (جلبک سبز آبی) و مخمر سنت جان.

اگر برای رفع این کمبود انرژی گرسنگی را انتخاب کنید، کاهش وزنی که به دست خواهید آورد برای سلامتی و شادابی شما مضر خواهد بود. این کار را به این دلیل انجام می دهد که اگر بخواهید آن را از نیازهای اولیه تغذیه ای خود محروم کنید، سلامت فیزیکی بدن شما به خطر می افتد. بنابراین، شما باید کمبود کالری گفته شده را از طریق رژیم غذایی و ورزش برطرف کنید. ورزش همچنین شما را سالم و بدون استرس نگه می دارد. به ویژه ورزش های قلبی عروقی یا گاهی اوقات کاردیو یا هوازی به تقویت عضلات بدن، قلب و ریه های شما کمک می کند. نشاط و استقامت لازم برای یک زندگی سالم را می دهد.

ورزش مداوم تمرینات قلبی عروقی تضمین کننده زندگی طولانی و سالم است. سایر تمرینات محبوب در ایالات متحده عبارتند از “چی”، یوگا، پاورلیفتینگ، تائه کواندو، کاراته و سایر هنرهای رزمی. شما باید یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است.

اگر کارهایی را که در بالا توضیح داده شد انجام دهید، یک هشت ساعت خواب خوب و بدون وقفه می تواند روی کیک کیک کاهش وزن ما باشد. با این حال، خوابیدن تکه تکه به مدت هشت ساعت کمکی نمی کند، زیرا بدن انسان برای حیاتی و سالم ماندن به استراحت نیاز دارد. اگر به اندازه کافی نخوابید، نمی توانید حرکت کنید و سالم خواهید ماند.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که در راس هرم کاهش وزن قرار بگیرید. تا زمانی که در بالای آن باشید، به طور مداوم وزن کم خواهید کرد و در عین حال سالم خواهید بود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر