آیا غذاهای کاملاً سرد شده (مانند سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) با نشاسته مقاوم کالری کمتری دارند؟ : تغذیه


در مورد صندلی های مقاومت کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد و می دانم که نشاسته مقاوم هنگامی ایجاد می شود که غذا پخته شود و سپس کاملاً خنک شود (و همچنین زمانی که کاملا خام باشد؟ بنابراین اگر سیب زمینی شیرین رسیده ای دارید که سرد است) ، وقتی تازه پخته و گرم می شود کالری کمتری دارد؟

فکر می کنم یک بار آن را در نظرات اینجا خواندم ، اما از نحوه عملکرد آن بسیار گیج شده ام. وقتی در گوگل جستجو می کنم ، اساساً فقط به من می گویند نشاسته مقاوم کالری کمتری دارد ، اما در مورد محتوای کالری موجود در غذا در طول فرآیند بیشتر نیست.

همچنین ، وقتی من اینجا هستم – “کاملاً خنک” چقدر خوب است؟ دمای اتاق؟ یخچال خنک است؟

دیدگاهتان را بنویسید