آیا تحت فشار هستید؟ آن را امتحان کنید!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، سخت تلاش می کنیم غذای سالم انتخاب کنیم و. ما از غذا (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات) می رویم. غذای سالم و تغذیه و 2) اما ما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه مطلوب بود. متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که مقدار انرژی را توصیف می کند. نیازهای ما مشروط است.

مانند مشکلات عصبی ، استرس می تواند انرژی را تأمین کند. بدن را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس وجود دارد. اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل فشار کوچک. (مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و رانندگی

پس ما چکار کنیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین فردی که معمولاً رژیم می گیرد به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، بیشتر استفاده از آن را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن وارد می کند. اما غافل از وزن آن. کاهش نخواهد یافت

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس 9 از 10 چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ در اینجا راه حلی وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم. یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند استرس را از بین ببرید. اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

در اینجا چند ایده وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد و توسعه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید.

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید.

بازی های آنلاین انجام دهید.

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید.

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید